Heeft er iemand ervaring met Neung massage in Retie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoewel de salon an sich mij ook niet direct een heel goed gevoel geeft heb ik wel specifiek interesse in een van de dames, namelijk Suzy. Ik ga dus binnenkort toch maar eens proberen om een afspraak te maken en zal dan ook wel even vragen of korter dan een uur ook mogelijk is (ook al ga ik normaal gesproken wel voor een uur of langer).Weet iemand of het klopt dat er geen half uur massages meer mogelijk zijn hier? Ik krijg ze telefonisch niet te pakken en dat beloofd al weinig goeds normaal.. Heb wel interesse in een van de Thaise dames daar.
Niet doen .. ben er pas geweest suzy lijkt niet eens op de foto .. zeker 30 kilo zwaarder ik zweer het .. dikke bolle buik .. ze probeert je zo snel mogenlijk eruit te werken .. er zijn betere adressen waar ze moeite doen voor een prima massageHoewel de salon an sich mij ook niet direct een heel goed gevoel geeft heb ik wel specifiek interesse in een van de dames, namelijk Suzy. Ik ga dus binnenkort toch maar eens proberen om een afspraak te maken en zal dan ook wel even vragen of korter dan een uur ook mogelijk is (ook al ga ik normaal gesproken wel voor een uur of langer).
Helaas wel .. en daarom zitten wij hier nu@Papas: Dank voor het weerhouden van mij van een nieuwe slechte ervaring.
Suzy stond nog altijd op mijn verlanglijstje maar kan hier vanaf begrijp ik.
Ik heb inmiddels al enkele redelijke alternatieven gevonden gelukkig in de regio. Het blijft desondanks wel triest dat er ook heel wat dergelijke dames zijn zoals Suzy die zich er gemakkelijk vanaf willen maken, terwijl je een behoorlijke prijs voor hun dienst betaalt.
Heb je andere adressen in de buurt die aanraadt voor een massage?Niet doen .. ben er pas geweest suzy lijkt niet eens op de foto .. zeker 30 kilo zwaarder ik zweer het .. dikke bolle buik .. ze probeert je zo snel mogenlijk eruit te werken .. er zijn betere adressen waar ze moeite doen voor een prima massage
In de.buurt van retie niet sorry .. meeste salons zijn zo slecht beetje op je rug duwen en omdraaien .. wan in brasschaat is er een die nog echt een b2b geeft zo als het hoortHeb je andere adressen in de buurt die aanraadt voor een massage?
Van sofie is al een draadje dacht ik. Ze werkte voor corona al daar, en tijdens de corona deed ze privé ontvangst in Tilburg.Heeft er iemand ervaring met nieuwe dame Sofie?
Ik heb Lisa vorige week bezocht.Ze hebben een mooie nieuwe meid, Lisa. Iemand ervaring met haar? En ook enig idee op wat voor manieren ze de massage beëindigen?