Voormalig lid 5018
Newbie
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pretty-woman-5.html
- Totale kosten (in euro)
- € 150.00
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Kijk naar haar foto's en dan weten jullie waarom ik aangetrokken was om Nerea een bezoekje te brengen.
Classy foto's, waar ze haar mooi gezicht en lichaam in volle glorie toont.
Pretty Woman | Redlights
Voor zo iemand val ik dus...al was het leeftijdsverschil toch wel veel.
Afspreken ging zeer vlot via SMS of Whatsapp.
En bij het binnenkomen hartelijk begroet door de meid van de foto's in de zwarte outfit.
Photoshop ? Volgens mij niets, enkel haar rode lippenstift ontbrak (en dat vond ik maar ook best...)
Statistieken en beschrijving kloppen ook. Leeftijd, misschien enkele jaren ouder, maar veel zal het niet zijn.
Gelukkig kan ik mij wel in het Spaans behelpen want het Engels is toch wat weinig....
Zij is bijna rechtstreeks van Argentinie naar Belgie gekomen, met een obligate stop in Spanje.
Ze zou hier willen blijven tot in januari, waarschijnlijk samen met 2 "vriendinnen" die het appartement delen.
Trio zou dus evt mogelijk zijn...
Na de douche naar de slaapkamer die wat te donker was voor mij.
Geen enkele reden om het zo donker te houden, Nerea is echt een mooie vrouw, met alles perfect in harmonie.
En dan kon de speeltijd beginnen. De details zijn privé, maar ik kreeg hetgeen ik zocht en nodig had.
Zij laat zich ook gewillig beffen, waardoor het toch hopelijk ook een beetje gedeeld plezier was.
Door Spaans te spreken was er toch ook wat social time, wat het bezoek een meerwaarde geeft.
Om af te sluiten een massage gekregen, maar dat was nu niet onmiddellijk een waw moment.
Ga ik nog eens terug ? Wat denken jullie ?
Classy foto's, waar ze haar mooi gezicht en lichaam in volle glorie toont.
Pretty Woman | Redlights
Voor zo iemand val ik dus...al was het leeftijdsverschil toch wel veel.
Afspreken ging zeer vlot via SMS of Whatsapp.
En bij het binnenkomen hartelijk begroet door de meid van de foto's in de zwarte outfit.
Photoshop ? Volgens mij niets, enkel haar rode lippenstift ontbrak (en dat vond ik maar ook best...)
Statistieken en beschrijving kloppen ook. Leeftijd, misschien enkele jaren ouder, maar veel zal het niet zijn.
Gelukkig kan ik mij wel in het Spaans behelpen want het Engels is toch wat weinig....
Zij is bijna rechtstreeks van Argentinie naar Belgie gekomen, met een obligate stop in Spanje.
Ze zou hier willen blijven tot in januari, waarschijnlijk samen met 2 "vriendinnen" die het appartement delen.
Trio zou dus evt mogelijk zijn...
Na de douche naar de slaapkamer die wat te donker was voor mij.
Geen enkele reden om het zo donker te houden, Nerea is echt een mooie vrouw, met alles perfect in harmonie.
En dan kon de speeltijd beginnen. De details zijn privé, maar ik kreeg hetgeen ik zocht en nodig had.
Zij laat zich ook gewillig beffen, waardoor het toch hopelijk ook een beetje gedeeld plezier was.
Door Spaans te spreken was er toch ook wat social time, wat het bezoek een meerwaarde geeft.
Om af te sluiten een massage gekregen, maar dat was nu niet onmiddellijk een waw moment.
Ga ik nog eens terug ? Wat denken jullie ?