Wie heeft ervaring met Nena in Zoetermeer?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@DonaldDucky kijk dit danZou voorzichtig zijn
0619794890 – Aantal beoordelingen: 2× Gevaarlijk …
Beoordeling van het telefoonnummer 0619794890: Nep. Wacht een kerel op je binnen. Ik ga een melding maken bij de politie. Bende – Becommentarieerde…www.wieheeftgebeld.nl
heb dr ook gezegd je wilt n gfe geven maar weigert veel optiesDankje @neukpop
Dat is niet positief, maar geeft mij ook weer twijfel of er werkelijk sprake is van oplichting. Waarom zou je niet gewoon meegaan in de gevraagde opties van de klant als je doel is om hem in huis te krijgen en vervolgens af te persen?
lijkt wel n boeking voor n helikoptervlucht, 7 min voor 90 euroEn ja ze rekent €50 per kwartier. €200 voor een uur is voor mij ook aan de hoge kant. Dus ik zou zelf voor de 45 min. gaan of voor eerste date de 30 min.
ja en je krijgt er rommel voor terug of arrogantieHaha ja. Maar helaas lijken deze prijzen standaard te worden bij de dvp's
Het is aan ons om een grens te trekken. Als er wandelaars dit blijven betalen gaan de prijzen niet omlaag.Haha ja. Maar helaas lijken deze prijzen standaard te worden bij de dvp's
nou de iets jongere betalen dit dus echt nietHet is aan ons om een grens te trekken. Als er wandelaars dit blijven betalen gaan de prijzen niet omlaag.