- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Tijd genoeg en toch maar eens naar de nieuwe locatie van Maysa massage. Met Mee/May heb ik me altijd geamuseerd. Vanuit mijn thuishaven is het ver rijden erheen dus echt iets waar ik zin en tijd voor moet hebben. Voor de deur nog gekeken, massage €100 voor een uur. Binnen ontvangen door een vrouw met donkere huid, €150 voor een uur! Wablief! Net nog gekeken maar is toch echt anders, ze wil er gelijk intiem bij verkopen. Daar had ik met haar écht geen behoefte aan. Kamer, douchen en alles loopt normaal. Veel te vroeg omdraaien en Penismassage, prostaat deed ze er bij, beetje ruw maar oké.
Naar orgasme ff aaien en "douchke?". Wel, nee, we zijn net 20 minuten onderweg..,.ik hoef niet het onderste uit de kan maar 20 ipv 60 minuten is wel erg gortig.
Met veel steunen en zuchten deed ze dan nog masseren maar ze was zo moe en had al zo hard gemasseerd.
Enfin, nog 20 minuten halfwas geaaid geworden totdat ik er genoeg van had. Ze deed ook moeite om dan maar zo vervelend mogelijk te masseren, paar keer gemaand om normaal te doen.
Haar naam moeten vragen en ze zei aarzelend "nelly" denk dat dit niet de werkelijke naam was, zelfs niet de artiestennaam.
Naar orgasme ff aaien en "douchke?". Wel, nee, we zijn net 20 minuten onderweg..,.ik hoef niet het onderste uit de kan maar 20 ipv 60 minuten is wel erg gortig.
Met veel steunen en zuchten deed ze dan nog masseren maar ze was zo moe en had al zo hard gemasseerd.
Enfin, nog 20 minuten halfwas geaaid geworden totdat ik er genoeg van had. Ze deed ook moeite om dan maar zo vervelend mogelijk te masseren, paar keer gemaand om normaal te doen.
Haar naam moeten vragen en ze zei aarzelend "nelly" denk dat dit niet de werkelijke naam was, zelfs niet de artiestennaam.