Dus bij Nella geweest, fijne en mooie aanwinst voor de Geleenstraat.
Viel gelijk voor haar toch wel zuidelijke exotische uiterlijk, een haar mooie figuur.
Bij het kennismaken had ik gelijk wel een goed gevoel, dat het wel zou klikken met ons contact.
Ze is heel vriendelijk en open in haar contact.
Twijfelde even voor om eerst eens met bekende instap tarief eerst even een verken rondje met haar te doen. Echter haar openheid gaf me gelijk wel het gevoel dat er meer in zou zitten.
Na gewassen te hebben verkenden we elkaar al snel ieders intieme delen, verder werd er goed en volop gezoend, ook best overtuigend, niet van dat softe gedoe.
Tijd voor een zeer goede pijpbeurt, duurde niet lang of ik mocht haar gelijk gaan beffen, merkte dat ze daar gevoelig op reageerde, tot beiden wederzijds genoegen zo te merken.
Na tijdje mekaar zo met de tong verwend te hebben werd het tijd om vervolg te doen, meerdere standjes, waarbij zij ook echt inzet toont en passie inzet, ze geniet ook zelf flink zo te merken, of kan het als beste zeer overtuigend brengen, ik denk dat ze echt uit het goede hout gesneden is hiervoor.
Uiteindelijk met een stevige hand massage tot hoogte punt gekomen, tijd geleden dat ik zo verwend ben en genoten heb.
Ben voornemens zaterdag gelijk voor 2e treffen te gaan, echt meer dan 200% herhaling, hoop dat ze nog tijdje hier mag blijven