- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/thai-cuties.html
- Totale kosten (in euro)
- 80+30
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vorige week een nieuwe dame gezien op Redlights in Deinze. Even naar gebeld en bleek dat ze als onafhankelijke werkt in Napthong Thai in Deinze. Je kan met haar een afspraak maken via haar telefoon. Ze klonk zacht en lief aan de telefoon, dus eventjes een afspraak gemaakt. De gebruikelijke routine, eens op de kamer vraag voor hoelang, en afrekenen. Geen woord over extra's. Uitkleden en het gebruikelijke wasje op bed, wat ze wel aangenaam deed. De piemel werd uitgebreid gewassen en ondertussen een aangenaam gesprekje. Ik streelde haar al eens en dat werd met de glimlach ontvangen. Daarna massage rug met de vraag heb je graag hard of soft. Ik koos voor soft en zei haar ook dat het extra erotisch mocht zijn. Na 5 minuutjes rug en benen dwaalde haar hand af tussen mijn benen. Ze vroeg 'do you like?" ik zei dat ik het daar super graag had. Af en toe deed ze dan ook nog rug en benen, maar vooral uitgebreid tussen de benen. Ze duwde mijn heupen iets omhoog en maakte mij goed hard. Dan draaien en terwijl ze hem stevig vast had vroeg ze als ik iets meer wou. Ze zei dat ze dat niet aan de telefoon vraagt, maar doet als ze een klik voelt met iemand. Ik had maar 30 euro bij en daarvoor wou ze mij pijpen. Ik ging akkoord en moet zeggen, ik heb het mij niet beklaagd. Uitgebreid met haar ook gespeeld. Lekker lang gelikt. Ik stopte even, maar ze wou klaarkomen. Dus verder doen en idd, een warme stroom liep over mijn mond. Ze genoot er echt van. Daarna een goede, zachte pijpbeurt en op een heerlijke manier afgetrokken, terwijl ik haar behoorlijk diep aan het vingeren was. Nog samen een douche en dan kleertjes aan en naar huis. Leuke dame, met echte foto's. Niet slank, maar niet dik. Het staat haar goed. Liefje, die zachtjes praat. Ik denk dat er veel kan als je haar respectvol behandeld. Ik ga er zeker nog eens terug om te kijken hoe het dan is.
Have fun
NATTY THAI
Hello I am a cuties thai woman I am 27 years old look forward to offer you whit a sensual oil massage body -body and happy ending whit the
www.redlights.be
Have fun