Vandaag eens langsgeweest in Antwerpen. Eigenlijk was ik gekomen voor Kathy maar deze prachtmeid was er vandaag niet althans toch niet het uur er ik was rond 14 u. Dan maar gekozen voor dit mooi kippetje. Man wat een prachtige borstjes heeft dit kind zeg! Paar keer gepasseerd en dan maar toch besloten mijn kruid te verschieten op haar kermis. Mooi prachtig lichaam mooi fris poesje die ze alleen in een appart kamertje op haar kamer boven gaat opfrissen.ik mocht me ondertussen uitkleden en mijn krokettje wassen aan de lavabo
idd heel weinig conversatie met dit meisje mogelijk en als er dan al iets uitkwam was het meer Roemeens of Engels
nu ja toch maar op volle moed begonnen met haar te betasten aan haar lekkere borsten peervormige
en meteen al reactie baby your cold lol
. Dan mocht ik me rustig op bed leggen en ging ze condoon gaan halen en deed ze het open net een schaar, ik vermoed dat haar lange nagels ervoor ergens tussen zitten 
. Dan begon ze heel rustig mijn pik te likken en te zuigen en vindt het wel ok deed het zodanig rustig dat het enorm veel deugd deed
. Dan heb ik haar gevraagd of ik haar prachtige poesje mocht likken wat ze blijkbaar wel verstond
en ze legde zich met haar hoofd op haar kussen en de beentjes wagenwijd open
ja man lekker poesje is me dat dan haar beginnen met likken en zuigen aan haar clitoris en ze begon toch langzamerhand los te komen want in het begin was het fake gekreun maar meer en meer begon het echt op kreunen te lijken en was al heel eindje bezig met likken, dus moet wel zijn dat ze er echt van geniet, soms Kwam ze recht en zei ze easy baby 
maar na een paar sec was ik opnieuw in overdrive en dan opeens voelde ik haar benen opspannen en spartelde ze als een wild konijntje en roept ze iets in het Roemeens 
ik kwam dan overeind en zij was nog half groggy van het klaarkomen, dat zag je sowieso en toen vroeg ik haar of ik haar mocht finishen en ben klaargekomen met zicht op haar prachtige mooie aangezichtje, wat een mooi snoetje heeft dit kind zeg 
dan erna ons beiden opgefrist en zij terug haar kamertje in
. Al bij al blij dat ik haar toch een uitgeprobeerd heb, haar looks alleen al waren voor mij genoeg. Ga ik nog terug bij haar? Neen omwille van de weinige communicatie. Toch nog haar leeftijd gevraagd, is 23 jaar maar ze zei ook wel dat ze genoten heeft van het beffen. Misschien goede tip aan de anderen als je haar wil ontdooien, beffen heeft ze wel graag, heel graag