Enige tijd geleden binnen geweest bij deze Bulgaarse schone. Vooral haar heldere blauwe ogen vallen steeds op. In haar raam staat ze steeds met oortjes naar muziek te luisteren, en z eis meestal in latex gekleed.
Aan het raam afgesproken voor een 30minuten, 100eur, inclusief prostaat-massage. Op haar ruime kamer staan er idd een flink aantal SM-attributen, dus wellicht is er heel veel mogelijk bij deze meesteres.
Na het gebruikelijke wasje, mocht ik plaats nemen op het bed, maar idd, dit is eerder gewoon een plank. Ze bond mijn handen vast en begon meteen te spelen met mijn lul en mijn kontgaatje werd onder handen genomen. Ze bracht eerst één, dan 2 vingers naar binnen en gaf mij een goeie prostaat-verwennerij. Daarna begon ze mij ook te pijpen (MC) waarbij ze je met haar zwoele ogen blijft aankijken. Het ritme werd steeds wat meer opgedreven. Uiteindelijk vroeg ik of ik haar mocht neuken en ze vroeg welk standje ik verkoos. Gezien de hardheid van het bed, verkoos ik dat zij on top kwam...
Zo had ik ook een mooi zicht op haar borsten. Uiteindelijk zo klaargekomen en dan nog wat nagepraat op het bed/de plank. Is een vriendelijke dame, mar de echte klik ontbrak wat voor mij, dus ik hou het wellicht bij deze ene keer...