Al maanden ben ik op zoek naar een goede vervanging van de gestopte Ambra, Schipperstraat 29/3. Het valt tegenwoordig niet mee om een knappe blonde dame te vinden zonder tatoo's, die ook nog een goede service bied.
Afgelopen maandagmiddag heb ik een klant aangesproken die Schipperstraat 29/3 kwam. Hij was laaiend enthousiast over het meisje. Dus liep ik opgetogen naar het raam en daar stond een leuke blonde vrouw (cup A-B) 25-35jr. in een witte doorschijn BH+slip. Dus even een babbeltje gemaakt. Haar Engels was slecht maar ik dacht dat ze me goed begrepen had. Dus hup naar achter voor € 50 PBN met zoenen met mogelijkheid tot upgraden. Zoals je al zult begrijpen de communicatie was niet top dus de uitvoering liet ook te wensen over. Bij het pijpen werd alleen het topje in de mond genomen en met haar handen gleed ze over mijn vriend. Dus snel over gegaan naar beffen. Vooraf had ze wel vermeld dat er niet gevingerd mocht worden. Toen ik haar benen iets verder uit elkaar deed reageerde ze al geïrriteerd, maar dat werd feller toen ik haar schaamlippen uit elkaar deed om eens lekker aan de "clit" te likken. Daar moest ik mee stoppen of ik kon direct vertrekken. Tenslotte maar overgestapt op missionaris standje om klaar te komen. Regelmatig kwam haar handje er tussen wat het genot niet bevorderde.
Jammer voor Natasha maar ze zal het voorlopig zonder mij moeten doen. Laat haar eerst maar leren goed Engels te spreken en begrijpen. Ook in haar service valt nog veel te winnen.
Dus voorlopig zal ze me niet meer zien, maar als ze 4 sterren gaat scoren, dan kom ik zeker terug want ik vind het een mooie vrouw.