- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
de foto's van Natalia trokken begrijpelijkerwijs mijn aandacht.. ook al omdat er foto's opstaan, genomen in Oostende zelf..
maar dan nog ben je nooit zeker natuurlijk..
vlot afspraakje gemaakt.. ze ontvangt pal in het centrum van Oostende..
en tot mijn (misschien toch wel) verrassing, opende het meisje van op de foto's de deur..
heel mooi meisje, en ook nog eens heel vriendelijk.. het enige wat niet juist is op haar profiel, is haar lengte.. maar daar gaan we niet over babbelen natuurlijk
heel mooi gezichtje, prachtig lichaam en natuurlijk, hele mooie borsten (de foto's spreken voor zich)
spreekt niet zo heel veel Engels, maar je kan er wel een conversatie mee hebben..
de prijzen zijn zoals gewoonlijk 100-150 euro..
afspraakje van een halfuurtje.. haar gebeft, zij mij gepijpt met condoom en dan enkele standjes..
ik heb niet gevraagd naar tongzoenen, pzc, cim.. ik vermoed dat ze dit wel doet, voor extra centjes.. cim al zeker, want dit vermeldde ze al in de berichtjes (30euro)..
kortom, leuk halfuurtje gehad met een heel mooi meisje..
niet gevraagd hoelang ze er nog is, maar het zou wel kunnen dat ik nog eens langs ga, alleen al voor haar borsten
maar dan nog ben je nooit zeker natuurlijk..
vlot afspraakje gemaakt.. ze ontvangt pal in het centrum van Oostende..
en tot mijn (misschien toch wel) verrassing, opende het meisje van op de foto's de deur..
heel mooi meisje, en ook nog eens heel vriendelijk.. het enige wat niet juist is op haar profiel, is haar lengte.. maar daar gaan we niet over babbelen natuurlijk
heel mooi gezichtje, prachtig lichaam en natuurlijk, hele mooie borsten (de foto's spreken voor zich)
spreekt niet zo heel veel Engels, maar je kan er wel een conversatie mee hebben..
de prijzen zijn zoals gewoonlijk 100-150 euro..
afspraakje van een halfuurtje.. haar gebeft, zij mij gepijpt met condoom en dan enkele standjes..
ik heb niet gevraagd naar tongzoenen, pzc, cim.. ik vermoed dat ze dit wel doet, voor extra centjes.. cim al zeker, want dit vermeldde ze al in de berichtjes (30euro)..
kortom, leuk halfuurtje gehad met een heel mooi meisje..
niet gevraagd hoelang ze er nog is, maar het zou wel kunnen dat ik nog eens langs ga, alleen al voor haar borsten
Hot mooie Latina first time in Oostende.
Hello beautiful World! My name in Natalia, a very sexy and hot latina young woman with the perfect body, im the girl of your dreams and hot
www.redlights.be