- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natalia-xxxx.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik had eigenlijk afgesproken met Mia die dezelfde locatie ontvangt. Een half uurtje op voorhand stuurde ze echter dat de afspraak niet kon doorgaan. Haar nieuwe collega Natalia was wel beschikbaar. Na wat foto´s te hebben ontvangen ben ik er maar mee akkoord gegaan.
Aangekomen op de locatie laat Natalia me binnen. Mia zat ook nog in de keuken te wachten op een klant. We gaan naar boven naar éénvan de slaapkamers. Douchen is mogelijk zowel voor als na, maar je moet er wel zelf achter vragen.
Natalia is een jonge vrouw, begin in de 20. Ze heeft een mooi lichaam met een klein buikje, maar dat stoort niet. De sex was niet slecht maar ook niet bijzonder. Voor mij was er geen klik met haar. Ze is me wat te passief.
Die Mia zag er wel niet slecht uit, met haar wil ik wel eens een afspraakje maken.
Aangekomen op de locatie laat Natalia me binnen. Mia zat ook nog in de keuken te wachten op een klant. We gaan naar boven naar éénvan de slaapkamers. Douchen is mogelijk zowel voor als na, maar je moet er wel zelf achter vragen.
Natalia is een jonge vrouw, begin in de 20. Ze heeft een mooi lichaam met een klein buikje, maar dat stoort niet. De sex was niet slecht maar ook niet bijzonder. Voor mij was er geen klik met haar. Ze is me wat te passief.
Die Mia zag er wel niet slecht uit, met haar wil ik wel eens een afspraakje maken.