Recensie Natalia, Merksem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

booska9

Vaste klant
142
27/12/21
61
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/natalia-sueno-2/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kom net van een date met deze zwoele latina milf in de buurt van Antwerpen luchtbal. Ze is de dame van de foto. Lekkere neptieten, pijpt diep, overdrijft soms met haar gekreun. Al bij al een geslaagde date. Spreekt voraal spaans. Rookt, maar wel daarna. En is vrij goedkoop.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/natalia-sueno-2/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag afspraak gemaakt met deze dame via whats app wat heel goed verliep. Had een selfie gevraagd aan haar en deze heeft ze na een paar minuten verzonden. Het is wel degelijk de dame die op de foto's staat. Als ik er was moest ik sturen zodanig dat ze kon sturen langs waar ik moest binnen gaan.
Ze deed de deur open in haar lingerie en begon direct te tongkussen en stak haar hand direct in mijn broek, ze was geil zei ze. Hebben elkaars kleren uitgedaan tijdens het tongkussen en ze is op bed gaan zitten om mij al staande te pijpen en zijn dan uiteindelijk over gegaan naar 69 waar ik ze lekker kon beffen en vingeren. Ze kwam dan al is klaar want klemde mijn hoofd tussen haar benen en begon te schokken en de sapjes liepen eruit. dan overgegaan naar missionaris en heb ze dan nog in doggy genomen en dan was het niet meer te houden. Zalige geile vrouw die doet wat ze beloofd. Sommige gaan misschien afknappen op haar gezicht maar ze heeft een lekker lijf met (fake)borsten die lekkere tepels hebbeb die stijf staan zoals op een van de foto's. Voor de extra's die ik vermeld heb moet je niet bij betalen.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.804
Berichten
811.755
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan