Marc Pugner
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Natalia 22 ans
Natalia 22 ans sexy and 100%. Girlfriend Je suis très douce, sympathique, raffinée, charmante, très féminine
www.quartier-rouge.be
Hoi,
Ik kreeg de site van quartier rouge via deze site. Blijkbaar 2 aparte databases.
Mijn nieuwsgierigheid werd gewekt door deze dame in het centrum van Luik.
Natalia ontvangt in de nabijheid van het Sint Lambertusplein aldaar.
Afspreken verliep vrij vlot via WhatsApp.
Afgesproken voor maandag middag. Ontvangst is in een anoniem huis met verschillende kamers. Beetje studentenhuis-achtig. Ze deed de deur open in een jeans en zwart topje, weinig tot geen make up, ik maak daar geen problemen van, ik ben er niet voor haar make up te controleren.
Eerst wat kennisgemaakt: goed dat mijn Spaans redelijk is, ze kan enkele woorden Frans hoor.
Daarna heerlijk gevreeën met eerst wat zoenen (geen tong), pijpen (pmc) en deepthroat (hemels). Vervolgens geneukt op verschillende manieren: cow girl, missionaris en geëindigd met doggy (haar favoriete zei ze me).
Daarna heerlijk liggen kroelen, kussen (zonder tong) en uiteindelijk na 1u was de tijd om.
Het is een heerlijke meid, zeker als je van kleinere vrouwen houdt. De sex is goed en gepassioneerd, veel oogcontact.
Het is een eind rijden maar in combinatie met een bezoek aan de stad, zeer de moeite waard.
Als ik wegging passeerde ik de keuken en daar waren zeker 4 andere meiden aan het chillen, eentje kookte, eentje lag op de bank. Een huis vol meiden van plezier
Groetjes,
Marc Pugner