Recensie Natalia Belmonte, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gopi

Newbie
15
17/09/23
11
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/i-here-again-naked-tantra.html
Totale kosten (in euro)
150+80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame is terug even in het land.
Ze ontvangt op een minuutje wandelen van de Europese commissie in een mooi en net appartement, dat ze deelt met een ander meisje. Ze ontving me in een erg mooi lingeriesetje.

Het is wel degelijk de dame op de foto's. Ze is een zeer knappe verschijning maar toch geven de foto's een nog positiever beeld dan ze werkelijk is, maar waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat ze onaantrekkelijk is, integendeel. Het is eerder een verschil tussen een 9/10 en een 10/10.

Indien ze zich zelf volledig op haar gemak voelt, is meer dan massage mogelijk maar dit belooft ze uiteraard niet op voorhand. Vandaar dat ik het bij massage heb geplaatst.

Wat deze dame bijzonder maakt is haar sociaal kantje. Ze doet je volledig op je gemak voelen en je ziet wel dat ze graag doet wat ze doet. Ze is volledig naturel in alle mogelijke vormen. Ze heeft een heel vlotte babbel (in het Engels).
Ze is zelf van Spaanse origine.

De massage zelf was zeker niet slecht maar ook niet uitzonderlijk. Ze houdt rekening of je een zachte of harde massage wil. Ik had het « geluk » dat meer mogelijk was en dat heb ik ook gevraagd.
De massage werd dan net iets korter en al snel begon het erotische gedeelte.
Ja dat was toch wel opwindend, ze houdt er wel van om een prostaat massage te geven maar ik ben hier niet zo'n fan van.
Zoenen en 69 waren niet mogelijk.
Verschillende standjes later was ik klaar voor de douche. We hebben nog zeker een half uur nagepraat zodat we zeer ruim over het eerst afgesproken uur gingen.
Natalia zorgt voor een klik, moeilijk te omschrijven. Maar al bij al een zeer groot herhalingsgevaar. Ik stapte met een ontzettend goed gevoel buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan