- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3333061-paola
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Paola
Ik heb Paola de laatste jaren vaker bezocht. Enkele weken terug weer geweest bij haar in Herten, bij Sanne privé.
Ik maak de afspraken met haar via de app. Dat gaat prima en ze reageert altijd correct.
Ik vind Paola gewoon een aantrekkelijke en leuke dame. Normaal postuur en spreekt redelijk goed NL. Eigenlijk nog nooit een slechte date mee gehad. Meegaand, volop tz en prettig in de omgang met gewoon goede seks. Smaken verschillen, maar qua service en uiterlijk vind ik haar een van de betere van dit moment
Raadsman
Ik heb Paola de laatste jaren vaker bezocht. Enkele weken terug weer geweest bij haar in Herten, bij Sanne privé.
Ik maak de afspraken met haar via de app. Dat gaat prima en ze reageert altijd correct.
Ik vind Paola gewoon een aantrekkelijke en leuke dame. Normaal postuur en spreekt redelijk goed NL. Eigenlijk nog nooit een slechte date mee gehad. Meegaand, volop tz en prettig in de omgang met gewoon goede seks. Smaken verschillen, maar qua service en uiterlijk vind ik haar een van de betere van dit moment
Raadsman