Onlangs heb ik Natali bezocht en ik heb er gemengde gevoelens bij. Misschien heeft zij er nog wel meer van genoten dan ik. Het whatsappcontact ging aanvankelijk super snel. Ze vroeg al welke kleren ze moest dragen voordat we een afspraak hadden gemaakt en stuurde uit zichzelf foto's mee. Ook om extra foto's vragen was geen enkel probleem. Ik had het gevoel dat ik haar moest afremmen, maar het kledingverzoek is super.
Daarna was het een tijdje stil, dus ik heb in een paar dagen veel berichten gestuurd om mijn interesse te laten blijken. Toen wilde ze dubbelchecken welke kleren ze moest dragen. Helaas had ze mijn voorkeurssetje aan een klant cadeau gegeven (wie van jullie was dat?), maar er was ook een goede tweede. Ik heb van tevoren gewaarschuwd dat het mijn eerste keer in lange tijd was, m'n eerste keer met een prostituee (en m'n eerste keer met een vrouw, maar dat heb ik maar niet gezegd. Ik weet niet goed hoe een Oost-Europese heteroseksueel daarop zou reageren). Ze reageerde er verder niet op.
Bij binnenkomst sta je wel heel erg in het zicht (en je moet kloppem, dat wist ik niet. In het echt vind ik haar knapper dan op de foto's. Het is een prschtoge verschijning. Ze ontving me en begon daarna snel met het knuffelen en de spanning opbouwen. Ik had één verzoekje en ondanks haar gebrekkige Engels had ze dat onthouden. Ze schrok wel van m'n koude handen. Dus die moest ikmet warm water wassen (of douchen, maar die vraag begreep ik niet door haar gebrekkige Engels). Toen ging het spel weer even verder en toen vroeg ze pas om geld. Nou ja, ze eiste het meer. Dat was een beetje een dooddoener. Of vooraf of achteraf, maar niet tijdens het spel..
Vaak nam ze het initiatief. Ik vond haar manier van zoenen wel prettig, het waren veel korte tongzoenen achterelkaar. Misschien niet voluit, maar wel volop. Ik probweede haar op de wangen te kussen, maar als ik dat probeerde stak zij er een tong tussen. Tot het weggaan aan toe. Ik werd er bijna gek van. Ze vond m'n piemel mooi. Ik weet niet of ik dat moet geloven. Als er een lichaamsdeel lelijk is, is het de piemel wel. Aan het einde wees ze er nog een keer heel blij naar. Ik: hij is normaal. Zei: perfect. Ze kan goed pijpen. Bijt soms zachtjes, maar ik had het liever mer condoom gedaan. We gingen langzaam richting het bed. Ze vond het vingeren erg prettig en beffen was ook fijn. Als ik met vingeren stopte, ging ze zelf verder. Met beffen mocht ik niet zomaar stoppen van haar. Ook een paar keer "oh wauw" gehoord. Ze vind het leuk als je met haar borsten en dan met name haar tepels speelt. Die zijn echt groot! Ik wilde er ook aan zuigen dn likken. Dat mocht eerst niet, maar later genoot ze er juist van. Ik kon haar over het hele lichaam kussen. Ik had gehoopt dat ze dat bij mij ook zou doen, maar dat gebeurde niet. Ze wilde volgens mij liever gekust worden en tongen. Uiteindelijk ging zij over op de vaginale seks. Dat was een mix van cowgirl, missionaris en doggy. Bij cowgirl moest ze luid kreunen en schreeuwen, maar dat kwam nogal overdreven over. Of is dat standje heel stimulerend voor vrouwen? Missionaris kon ze wel waarderen en een paar keer "Oh wauw" gehoord. Ik mocht niet zomaar stoppen en heb er nu nog een beetje spierpijn van. Ik voelde daarbinnen alleen niet zoveel. Het was niet vervelend, maar ook niet speciaal. Daarna ging ze me pijpen, aftrekken en met m'n ballen spellen en was teleurgesteld. "Waarom werkt het niet?" Ik heb het toen met m'n handen afgemaakt. Daarna ruimde ze het met een papiertje op en heb ik even gedoucht. Ze lachte tussendoor regelmatig lief. We hadden nog korte smalltalk en ze vond m'n naam erg bijzonder. Ze heeft hem heel vaak herhaald. Geen idee of dat een slecht of goed teken is. Ik mocht een deel van haar kleding hebben als ik wou. We hebben elkaar ook een beetje geplaagd. Ik was m'n onderbroek kwijt dus haar ervan beschuldigd hem te willen houden. Zij zej dat Nederlandse mannen als kinderen zijn, want ze trekken hun schoenen niet uit.
Heel verhaal, maar moest het even kwijt. Pluspunten:
-kledingverzoek
-plagerijtjes over en weer
-geeft goed aan wat ze wil
-sexy dat je geen woorden nodig hebt om zoiets intiems te doen
-tongzoenen (Op een manier die ik prettig vond)
-je mag alles aanraken, kussen en likken of er zachtjes in knijpen
-ze accepteert het ook als jíj soms een beetje stuurt
Minpunten
-voor en na het spel is communicatie moeilijk
-kwartier na binnenkomst pas om geld vragen
-vaginale seks vond ik niet zo bijzonder
-whatsappcontact is zeer wisselvallig
-geen kusjes
- Geen tijd gehad om alles te doen wat ik wilde (er twee of drie andere standjes die me leuk hadden geleken)
-ik heb voor een uur betaald, maar denk dat slechts drie kwartier daarvan echt actief was. De rest was douchen, smalltalk, m'n onderbroek zoekden en de deur uitgaan
Ik weet of ik nog een keer een bezoek aan haar zou brengen of aan andere prostituee. Het was hoe dan ook een interessante ervaring. Ik voel haar tanden en krassen nog (lichtjes), heb er spierpijn van, Ik had het voor het eerst seks met een vrouw en voor het eerst gezoend.