- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/naomi-846/
- Totale kosten (in euro)
- 150
Een tijdje terug heb ik deze dame eens bezocht omdat ik op doorreis was in de regio en op basis van haar advertentie leek ze me wel wat. Ik merk dat ik toen geen recensie geplaatst heb, dus dat zet ik nu even recht, want ze is zeker niet onverdienstelijk.
Om te beginnen, of de dame echt half Thais is, weet ik niet, ik heb geen DNA-staal genomen ;-) Maar ze heeft wel Aziatische trekjes, dus het zou best kunnen.
De foto's op haar advertentie kloppen met de werkelijkheid, een vrij stevige dame dus en geen "poppetje", maar wel een heel natuurlijke verschijning. Geen siliboobs, geen tattos, geen piercings, geen make-up, alles 100% echt dus en zo heb ik het graag.
De informatie op haar profiel lijkt me correct, zelfs haar leeftijd en dat is tegenwoordig eerder uitzonderlijk.
Ze heeft een uitgebreid foto- en video-archief op Instagram, voor wie geïnteresseerd is:
Ze communiceert vlot in diverse talen, waaronder het Nederlands.
Qua dienstverlening deed ze alles wat ze beloofde (TZ, PZC, NMC). Ik had daarbij nooit het gevoel dat ze op "automatische piloot" stond en ze hield zich aan de afgesproken tijd.
Ik kom niet zo vaak meer in de regio Aalst, maar bij een volgende gelegenheid zou ik zeker nog eens langs gaan.
Om te beginnen, of de dame echt half Thais is, weet ik niet, ik heb geen DNA-staal genomen ;-) Maar ze heeft wel Aziatische trekjes, dus het zou best kunnen.
De foto's op haar advertentie kloppen met de werkelijkheid, een vrij stevige dame dus en geen "poppetje", maar wel een heel natuurlijke verschijning. Geen siliboobs, geen tattos, geen piercings, geen make-up, alles 100% echt dus en zo heb ik het graag.
De informatie op haar profiel lijkt me correct, zelfs haar leeftijd en dat is tegenwoordig eerder uitzonderlijk.
Ze heeft een uitgebreid foto- en video-archief op Instagram, voor wie geïnteresseerd is:
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.
www.instagram.com
Ze communiceert vlot in diverse talen, waaronder het Nederlands.
Qua dienstverlening deed ze alles wat ze beloofde (TZ, PZC, NMC). Ik had daarbij nooit het gevoel dat ze op "automatische piloot" stond en ze hield zich aan de afgesproken tijd.
Ik kom niet zo vaak meer in de regio Aalst, maar bij een volgende gelegenheid zou ik zeker nog eens langs gaan.