WHEM Naomi, christal prive, rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.286
20/08/21
1.799
36
Wie heeft Naomi de laatste tijd bezocht?

In de tijd van bananas heb ik vaak van haar mogen genieten. De laatste keer dat ik haar zag schrok ik nogal, te veel kilootjes aangekomen, en niet meer zo mooi als vroeger.
Ik was altijd stiekem een beetje verliefd op Naomi. Superleuk meisje, echt een toppertje hardstikke leuk karakter.
Deze foto gebruikt ze al jaren.....

1639332567425.png

En bij Christal prive ben ik een keer geweest, maar ik vond het een vieze bedoening.

Is het de moeite om dit schatje nog eens te bezoeken of moet ik het bij mijn goede herinneringen houden?

Ik heb Naomi ontmoet nu ruim een jaar geleden. Ik vond haar wel OK. Ik wilde op zich ook nog wel eens op herhaling, maar toen kwam ik er achter dat ze kort haar heeft 😭.
Overigens bericht gerapporteerd, want hoort volgens mij onder 'wie heeft ervaring met'.

Nee, hoort niet onder wie heeft ervaring met, want ik heb veel ervaring met haar:D in de gangbangs van bananas......
Dus ik kan uit ervaring zeggen dat ze vier jaar geleden absolute top was. Mooi, lief, skilled etc.
Drie jaar geleden knapte ik af op het uiterlijk toen ze dik geworden was.....niet op het karakter, want het was nog steeds een hele lieve meid......maar ja het ook wil ook wat :). Ik vroeg me gewoon af of ze weer in vorm is gekomen, want met wat kilootje eraf is ze vast weer mooi.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan