jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/2075696-naomi
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Op zoek naar een ebony dame kwam ik de advertentie van Noami tegen. Zodoende een afspraak gemaakt via de app. Commutatie ging voorspoedig en een afspraak incl. extra services werd gemaakt.
Fijn dat de foto's van Naomi recent zijn en kloppen (dame is ook een digital maker te zijn nieuw term voor ppv/webcam dame). Naomi had voor de date een sexy lingerie set aan en na de financiële afhandeling kon de date beginnen. Naomi kan lekker zoenen en tz en pzc was ook lekker, ze naam haar tijd en de ballen werden goed onderhanden genomen, toen ik goed hard was ook lekker 69 positie gedaan. Na de lekkere pijpsessie overgegaan op intiem (anaal) waarbij veel standjes aan bod kwamen. Na een korte rustpauze met een massage heeft ze mij goed gepijpt op haar knieën en daarna heb ik haar lekker vaginaal intiem genomen en zo doende ook klaargekomen.
Samengevat, voor mij is deze dame zeker voor herhalingvatbaar ik ga haar zeker nog eens bezoeken, mocht ik in de buurt zijn.
Fijn dat de foto's van Naomi recent zijn en kloppen (dame is ook een digital maker te zijn nieuw term voor ppv/webcam dame). Naomi had voor de date een sexy lingerie set aan en na de financiële afhandeling kon de date beginnen. Naomi kan lekker zoenen en tz en pzc was ook lekker, ze naam haar tijd en de ballen werden goed onderhanden genomen, toen ik goed hard was ook lekker 69 positie gedaan. Na de lekkere pijpsessie overgegaan op intiem (anaal) waarbij veel standjes aan bod kwamen. Na een korte rustpauze met een massage heeft ze mij goed gepijpt op haar knieën en daarna heb ik haar lekker vaginaal intiem genomen en zo doende ook klaargekomen.
Samengevat, voor mij is deze dame zeker voor herhalingvatbaar ik ga haar zeker nog eens bezoeken, mocht ik in de buurt zijn.