- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5120127-nansy
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Had al een WHEM post geplaatst, niemand ervaring met haar. Ondanks twijfel toch doorgezet, mede omdat haar foto's idd van haar zijn. Dat weet ik omdat zij ook een vid appte nav mijn navraag. Dus ik dacht proberen maar. Stom, stom, stom. Zij is zeer zeer slank, dat heeft mijn voorkeur. Maar haar gezicht is wat gehavend en natuurlijk vandaag de dag makkelijk digitaal weg te poetsen voor je advert. Nou is dat voor mij geen echte showstopper, maar als de service ver beneden peil is, dan is het gewoon een klote bezoek. Beetje afwerk sex, gezicht wegdraaien om zoenen te voorkomen (maar wel mee adverteren), snel condoom erom en na de daad drie aaitjes op je rug en dat massage noemen . Helaas, helaas, want haar lichaam is een echte turn on voor mij. Dat is ook de enige reden waarom ik twee ipv een ster overall heb gegeven.
De locatie was net acceptabel, buurt met veel eengezinswoningen die in de jaren 70 erg in trek waren. Zij ontvangt in een lagere flat.
De locatie was net acceptabel, buurt met veel eengezinswoningen die in de jaren 70 erg in trek waren. Zij ontvangt in een lagere flat.