Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgende keer graag linkje erbij voegen:Iemand ervaring met Nance uit hoogeveen?
Yes i'm back?D'n Trucker! Welcome back!
De eerste keer toen ik naar haar toe zou gaan stond ik voor de deur... en zei ze dat er plots `iets' tussen was gekomen. Nadien heb ik haar toch weer eens gebeld en 2x een leuke tijd met haar gehadIemand ervaring met Nance uit hoogeveen?
Dat is inderdaad erg raar, tegen mij vertelde ze dat haar huis of van een vriendin was afgebrand. Maar ik heb ondertussen ook al meerdere keren met haar afgesproken zonder `gekkigheid'Had 2 dec 2023 haar gebeld en afgesproken 13:30 vervolgens 50 min gereden, aangekomen in Hoogeveen bel ik haar op zegt ze opeens; ''dat ze dacht dat ik niet meer kwam'' dus nu pas een uur later kan. echt super raar, ik zei lekker heb ik een uur gereden en vrijgenomen van werk, en dat ik geen zin had om weer een uur te wachten. beetje vage meid.
Nee, ben weer naar huis gereden. ben haar adv. tegengekomen op kinky en na het zien van al die goeie recensies dacht ik van, lets go... maar nu komt het mooie, na deze trip heb ik een ''nette'' negatieve recensies geschreven op kinky en deze werd afgekeurd.... heb kinky ook laten weten dat ik medewandelaars wil behoeden van een rit van 50 min maar die zeggen dus dat ik geen date heb gehad en daarom mijn recensie niet mee word genomen met de rest.Dat is inderdaad erg raar, tegen mij vertelde ze dat haar huis of van een vriendin was afgebrand. Maar ik heb ondertussen ook al meerdere keren met haar afgesproken zonder `gekkigheid'
Heb je nu wel of niet met haar kunnen afspreken?
ja, nu in Harderwijk:Heeft ze nog een advertentie?