Recensie Nana, Thai Sky, Oostende 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maverick

Wandelaar
80
10/04/23
50
10
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://thaiskymassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit weekend bij Nana geweest. Was blijkbaar de enige die beschikbaar was toen ik een sms stuurde. (Ik was eigenlijk geïnteresseerd in de nieuwe aanwinsten Naenae of Nadia.) Nog voor ik op bed lag vroeg ze al of ik all-in wilde. Nee dus. De massage na de obligatoire douche (inbegrepen in de tijd natuurlijk 😡) was op zich goed maar ik zat voortdurend te wachten op een of andere teasing die er uiteindelijk gewoon niet kwam. Ik stond op het punt te vragen of ze wel begrepen had dat ik een erotische massage had gevraagd toen ik mij moest omdraaien. Mijn opwindingsgraad op dat moment was navenant 0 en toen begon ze mij onmiddellijk zonder opwarming af te trekken. De hijgjes en "Come on, baby" en "Yes, baby" volgden elkaar in sneltempo op en irriteerden mij mateloos. Omdat ik niet snel kwam bleven ook deze komen. Nazorg ook nihil want ik was nog maar klaargekomen en ze vroeg al "Shower?". Conclusie: erbarmelijke erotische massage en zero kans op recidive.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
45.289
Leden
36.659
Nieuwste lid
Onbekende
Terug
Bovenaan Onderaan