Recensie Nana, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
413
15/09/22
164
52
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5788432-nana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik keek er al een tijdje er naar uit Nana te bezoeken die af en toe ook wel eens in Utrecht zit.
Ontvangt in een kamer in de buurt van de wtc waar je in een pakeergarage je auto kwijt kan.
Bij binnenkomst leek de dame ook niet in de verte op Nana van de foto`s, dus het gebruikelijke Chinese handeling of de foto`s zijn nep of de dame is een ander. Ik had voor een uur geboekt en wou het ook rustig aandoen. Ze ging een spreitje op de grond leggen omdat het bed gehorig was....of ze slaapt er alleen in...geen idee. Uitkleden even jongeheer wassen en ik ging op mijn rug liggen. Ze begon met een pijpbeurt wel lekker maar haar lippen kwamen niet verder dan voorbij mijn eikel. Alles bij elkaar 2 a 3 minuten. Condoom ging er om heen en ik mocht alleen in missio er over heen.
Ook daar kon alleen mijn eikel genieten van haar gleufje, het was steeds ah en oeh, met heel wat moeite paar stoten gegeven echter prettig vond ze het niet. Ze is niks voor de bovengemiddeld geschapen onder ons.
Dan maar pijpen en klaartrekken en uiteindelijk op die manier klaargekomen. Nog even op mijn rug liggen voor een lichte massage, douchen kleren aan en weer weg en dat over 45 minuten. Aardige dame maar je wil ook lekker neuken en daarvoor moet je toch bij een ander zijn.
 
Laatst bewerkt:
Mij gaat het om de diensten vooral, ...uiterlijk vind ik persoonlijk geen groot issue.
Geniet meer als mijn pik goed behandeld word dan dat ik vooral mijn ogen plezier doe ;-)
Het gaat er niet eens om dat de dame er niet uitziet maar eerder dat je bij deze advertentie gewoon geen goed gevoel bij hebt.

Dit lijkt wel een advertentie die je zou moeten melden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan