WHEM Mustang, Wuustwezel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LowieKatorze

Vaste klant
227
29/03/24
206
10
Heeft er iemand ervaring met Mustang ? Ik weet dat ze vernoemd wordt in het topic van, als ik mij niet vergis Buddha, maar geen verdere info.
Ziet er een knappe dame uit.

Ik zag mustang haar profiel zonet ook op RL..
Op zich wil ik het wel eens een keertje riskeren, zo hoog is haar vergoeding niet.
Langs de andere kant is dat dan ook weer verdacht, de lage prijs in vergelijking met het beeld dat je krijgt vanop foto's.

Foto's zijn volgens mij toch allemaal wat bijgewerkt (gegomd).
Ik denk dat ze ook best veel huidvlekjes heeft wat niet zo echt mijn ding is.

Sinds ik met Zoe 36 Mol Antwerpen een date heb gehad bekijk ik alle foto's extra goed en ga ik op zoek naar bijgewerkte stukken.
Zoe was qua karakter een hele lieve dame, ook best aardig goed in haar werk maar haar lichaam strookte niet met de foto's.
Nog nooit zoveel striemen op iemands buik gezien en haar borsten waren uitgenepen thee zakjes.
Pas toen ik na de date de foto's weer bekeek viel mij al de Photoshop op.

Ik heb bij Mustang een beetje hetzelfde gevoel, haar prijs strookt niet met het beeld dat ik van haar heb gebaseerd op foto's. En het gezicht lijkt mij op foto wat bijgewerkt.
Ik denk dat ze gewoon vrij goed is in poseren, ze weet haar poses en foto's uit te kiezen.

Mss is ze qua skills wel een toppertje in haar vak maar... tja ik twijfel nog

Als je het over foto bewerking hebt, moet je deze eens zien " Miss Chloe (30) Aarschot "

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
45.872
Leden
37.230
Nieuwste lid
Anoniiiiem
Terug
Bovenaan Onderaan