Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben zeer verheugd om de melden dat ik, als topicstarter, eindelijk een sessie met Lauren heb mogen meemaken. Afspraak maken ging makkelijk. Ontvangst was in een kelderbox in Rotterdam, net na een afslag van de snelweg, die sfeervol was ingericht tot sm kamer. Compleet met swing, bed, kooi en andreaskruis. Let vooral op het houten wijnrek dat niet gevuld is met goede flessen wijn maar verschillende dildo's. Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lauren niet meteen herkende van de foto's. Ik vermoed dat ze alweer van een tijdje geleden zijn. Wat niet wegneemt dat Lauren nog steeds een mooie verschijning is en in de omgang zeer prettig. Een beetje het milf nextdoor type. Prijs voor één uur was 250 en als ik haar wilde likken kwam er 50 euro bij. Op zich vind ik likken wel geil, maar niet langer dan een minuut of drie. Daarom die optie achterwegen gelaten. Na de afrekening, en het (anaal) douchen kon de pret beginnen.

Ik mocht in de swing plaatsnemen. Ze daagde me uit om fisten te proberen. Hier had ik me niet op ingesteld en eerdere pogingen bij andere dames waren tot nu toe nooit succesvol dus ik had er eigenlijk een hard hoofd in. Maar ze wist me goed op mijn gemak te stellen. Ze stemt goed af wat je wel en niet lekker vindt en houdt zich daar ook aan. Echt top. Haar borsten waren weggestopt in een soort corset. Nu ben ik een enorme borstenman. Ze wilde ze er wel uithalen maar dan moest ik het eerst verdienen (shit). Met veel begeleiding en uitleg rekte ze mijn kringspier op. Ik moet zeggen dat het soms meer richting een practicum anatomie ging dan een geil kinky spel, maar met de nodige poppers, die netjes op sterkte naast elkaar lagen, gerangschikt op sterkte, is het uiteindelijk toch gelukt! Wat een ervaring. Helaas was door al het gesnuif aan de poppers het leven in jongeheer vervlogen waardoor ik niet meer klaar kon komen. High van de poppers stapte ik de swing af.

Omdat ik nog een beetje duizelig was kreeg ik eerst nog een cola en hebben we nog even op bed nagepraat om bij te komen. Bijzonder leuke vrouw. Ze doet dit werk puur omdat ze het leuk vindt. Dat maakt het wel lekker onbevangen.

Herhalingsgevaar? Ik denk het wel. Maar fisting heb ik af kunnen strepen dus misschien de volgende keer iets anders. En de swing maakte het iets afstandelijker dan ik zou willen. Volgende keer gewoon op bed dus.

Terug
Bovenaan Onderaan