Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik had het geluk om afgelopen dinsdag weer bij deze geweldige Meesteres op audiëntie te mogen komen. Het klopt dat haar advertentie nog niet online is. Ze ontvangt zeer beperkt en dan slaven die ze kent.

Ik begreep dat onze sessie van dinsdag haar tweede was na een lange tijd van afwezigheid.

De sessie zelf in haar mooie kelder was wederom lekker. Ze zag er uit om op te eten in haar leren outfit met geile laarzen.

Dit keer met name veel sounding in combinatie met haar super vibrator, anaal, veel poppers, sperma dat ik niet alleen tussendoor toegediend kreeg, ook toen ik klaargekomen was moest tot de laatste druppel alles mijn mondje in.

De sounding was trouwens super. Lange sounds van verschillende diktes  verdwenen diep in mijn pik. Wat een genot! Regelmatig kwam de vibrator eraan te pas, die ze afwisselend op mijn eikel en tegen de sound hield. Heerlijk gewoon. Het anale deel was als vanouds super en de combinatie zaad en speeksel een hemels gerecht.

Al met al, ook na zo lange tijd, was het weer een heerlijke sessie met deze geweldige Meesteres.

Binnen afzienbare tijd komt haar advertentie weer online met daarin haar nieuwe nummer.

Terug
Bovenaan Onderaan