Recensie Morena/Olivia, Kraainem (Diest) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kieken

Wandelaar
46
10/05/23
33
15
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/olivia-gfe-7.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
de locatie vond ik moeilijk om te vinden, de omliggende huisnummers waren verwarrend, misschien lag het ook aan mij.
Binnengaan is langs de achterkant. Eens binnen is het wat een doolhof van kamers en gangen.
Olivia is een zeer slanke Braziliaanse, dus voor wie houdt van exotisch en skinny. Haar Engels is niet geweldig, maar het lukt toch om te communiceren. Ze vertelde dat ze nog maar een maand in België is.
Voor mij heeft ze een killer body. Heel slank, mooie billetjes, mooie borsten puur natuur, zachte huid.
In het begin komt ze wat tegen je aanwrijven, over je speelgoed en ballen strelen.
Op het bed kwam ze over me liggen. Echt voluit tongzoenen doet ze niet, enkel af en toe met het tipje van haar natte tong.
Daarna pmc, dit doet ze diep en ze likt ook lekker.
Na het pijpen kwam ze op me zitten. Heerlijk zicht was dat!
Om te eindigen heb ik haar doggy genomen, met zicht op haar goddelijke kontje!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/morena-experienced-girlfriend.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Deze lekkere meid vandaag bezocht.
Spijtig dat ze in een oud versleten en bouwvallige woning ontvangt .
Ze spreekt modjesmaat Frans, Engels maar vooral Portugees

Ze is echt nog lekkerder dan op de foto's

enkel pMC maar was super lekker .
Voor de rest neukt ze als de beste .
Lekker dominant
Aanrakingen aan poesje was niet een optie die ze graag toelaat .
Maak was lekkere beurt dus ik klaag niet

Heeft achteraf wel aangegeven dat ze deze week nog verhuist
 
Gisteren bij haar gepasseerd.

Het begon met een huisnummer krijgen waar ze niet zat.
Ik ben daar op zich geen fan van, maar ik snap de reden.
Gewoonlijk vragen ze dan wel om bericht te sturen als je aan de deur staat en niet aan te bellen.
Deed zij niet dus ik belde aan.

De kerel die kwam open doen was duidelijk geirriteerd, wat aantoonde dat het niet de eerste keer was.
"Wie moet je juist hebben?" "Nee nog nooit van gehoord"
Heb me geexcuseerd voor het misverstand.

Side note: Ik heb datzelfde adres ooit doorgekregen van iemand anders (maar ben er toen niet op ingegaan), dus ze is niet de enige dame die dat huisnummer gebruikt.
Moet hel zijn voor die mens.

Hoe dan ook: kreeg dan paar minuten later bericht dat ze aan de overkant zat.

Eens binnen was ik direct weer enthousiast, heel mooie meid (veel knapper dan haar foto's), super vriendelijk en glimlachen etc, ik was direct verkocht.
Vroeg haar dan om een uur te blijven, dat was helemaal ok. Betalen, dansje met elkaar wat betasten etc, liet ze me daarna plaatsnemen op het bed.

We waren een paar minuten aan het kennismaken en toen kreeg ik de "niet aankomen tussen de benen"-disclaimer want dat ze zich daar niet goed bij voelde.
Daarop geantwoord dat ik dat zonde vond want dat ik dat best leuk vond en heel zacht ben, maar dat het natuurlijk haar beslissing was.
Leek haar te plezieren, on we went.

Ze vroeg me welke posities ik leuk vond en ik zei allemaal natuurlijk met zo'n knappe meid.
Kwam ze in reverse cowgirl op me zitten, leuk, al geeft dat bij mij meestal aan dat ze me liever niet aankijken.
Na een minuut of zo redelijk hard doorrammen van haar kant kwam ze van me af en zei ze dat ze de condoom moest veranderen.
Ze had haar maandstonden. Ik zag helemaal niets mis met het condoom, en dan nog, het stoort mij persoonlijk helemaal niet, maar goed.

Vanaf dan was het eigenlijk gewoon constant "sorry for this" en "sorry for that" en excuses, want ze had de dag ervoor "geworkout" en haar benen wouden niet goed mee.
En dat ik zeker nog is een andere keer moest terug komen als ze volledig in form was want dat ze me alle hoeken van de kamer zou laten zien.

Ik ben zelf een zachtaardige mens en ik heb alle begrip voor mindere dagen, we zijn allemaal mensen right?
Het was redelijk duidelijk dat ze geen zin had om lang verder te gaan, dus ik stelde voor dat ze me 50€ terug zou geven en dat ze dan een half uur mocht afwerken met een handjob.
Was dan weer van "oh maar ben je zeker, want je komt van zover?"
Enfin, handjob was echt fantastisch, ze weet duidelijk waar ze mee bezig is, lang geleden dat ik zo ben klaargekomen.

Heb dan nog is expliciet naar die 50€ moeten vragen, want dat was ze al vergeten, maar ze gaf me die terug zonder morren.

Met een redelijk okay gevoel vertrokken, maar ietwat spijt natuurlijk.

Tegen dat ik weer thuis was had ze al 3 nieuwe advertenties geplaatst.

Ik ga hier bewust geen scores aanhangen, omdat het duidelijk is dat ze wel wat kan en ze heeft alles wel tot een goed einde gebracht.
Misschien was de klik met mij er niet - maar ik ben alleszins teleurgesteld.
Heb dan veel liever gewoon een "nee ik zie dat niet zitten" aan de deur dan dit. Beetje stompen op je ego, en dat van mij hangt al maar in flarden meer aan elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Kleine nuance: Ik merk wel dat ze sinds de dag erna offline is. Misschien is er een auto-advertentiemechanisme op RL per dag of wat dan ook. Misschien was een deel van de frustratie in mijn bericht dan ook ongegrond. Correct is correct.
 
Terug
Bovenaan Onderaan