- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-and-sweet-monika-xx-dd-cup-natural.html
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Monika komt al een geruime tijd naar Leuven. De foto's van haar waren representatief, maar ik had haar voor corona bezocht.
Ze spreekt voldoende Engels om makkelijk te communiceren. Eens aangekomen, water aangeboden, afgerekend en daarna onze kleren uit.
Op de dag dat ik haar bezocht had ze een zwart satijnen badjas aan met daaronder een mooi setje lingerie. Deze hield ze aan toen ze me begon te pijpen met condoom.
Dit deed ze best oké. Ondertussen deed ze haar BH en slipje uit, om meteen erna op mij te zitten. Haar borsten zijn echt en groot, maar zijn wel niet meer zo stevig (mede doordat ze zo groot zijn). Na paar positiewissels ben ik dan klaar gekomen.
Even nagepraat en dan vertrokken. What you see is what you get.
Ze spreekt voldoende Engels om makkelijk te communiceren. Eens aangekomen, water aangeboden, afgerekend en daarna onze kleren uit.
Op de dag dat ik haar bezocht had ze een zwart satijnen badjas aan met daaronder een mooi setje lingerie. Deze hield ze aan toen ze me begon te pijpen met condoom.
Dit deed ze best oké. Ondertussen deed ze haar BH en slipje uit, om meteen erna op mij te zitten. Haar borsten zijn echt en groot, maar zijn wel niet meer zo stevig (mede doordat ze zo groot zijn). Na paar positiewissels ben ik dan klaar gekomen.
Even nagepraat en dan vertrokken. What you see is what you get.