Het lukt me niet het recensieformulier in beeld te krijgen, bij "meer opties" kan ik slechts een "voeg bestand toe" kiezen dus dat werkt niet...
Enfin! Vanmiddag, zodra ik zag dat Monik online was, heb ik een bericht gestuurd en ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord. Afgesproken om 19:00 en een uur tevoren de afspraak nogmaals bevestigen. Ik ben op de fiets alvast 'op proef' naar het 'ongeveer' adres gegaan zodat ik wist hoe laat ik vanavond van huis zou moeten. Klokslag 18:00 mijn bevestiging gestuurd en gevraagd of ze ook een 'little black dress' heeft. Die had ze zeker, kwam voor elkaar.
In de straat enig video/audio bellen voor nadere instructies van de locatie, een net hotel waar ik zonder meer de lift in kon stappen, boven was de kamer ook goed te vinden en het feest begon.
Goeie kamer, mooie frisse doucheruimte met voldoende handdoeken voor de lopende boekingen van de dag. Ik had net thuis gedouchet, geschoren, geflost, gepoetst en gespoeld dus dat hoefde niet. Geknuffeld, gestreeld, gezoend, gevoosd, de liefde bedreven. Als het recensieformulier in beeld was zou ik zeggen handwerk 5 sterren, beffen 5 sterren, neuken 5 sterren (ze weet met de spieren in haar kruis je stevig vast te houden, dat kan niet iedereen). Ik wist tevoren niet of het me wel zou opwinden, want soms doet het me weinig maar ze weet dat met haar handen en haar prettige lijf al heel snel voor elkaar te krijgen.
Toen we 'alles' hadden gedaan was er net 15-20 minuten voorbij en daarna was het misschien nog wel het leukste van de avond om in elkaars armen over van alles te praten, de recensies te laten lezen (en snel te vertalen) en weer verder te keuvelen en te zwammen over haar leven en werk, hoe we over relaties denken, dingen die ze raadselachtig vindt aan sommigen, over hoe collega's verdiensten investeren in chirurgie en hoe dat al dan niet bevalt, van alles, verrukkelijk.
Vlak voor ik wegging realiseerde ik dat ik vergeten was haar de chocolade te geven die ik mee had genomen en kort na vertrek merkte ik dat ik mijn bril binnen had laten liggen ;-) chocola gegeven en bril meegenomen.
Heel blij op huis aan!
PS Oh ja Monik reageerde ook nog op de opmerking ergens hierboven dat 'full body massage' verwarrend kan zijn aangezien ze zoveel méér binnen het pakket geeft. Maar ze vindt 'full body massage' een mooie stijlvolle aanduiding van de 'volledige inzet' die ze met haar lichaam biedt. Vandaar!