WHEM Monik, Privé ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn ervaring was wel positief. Wel nog van voor corona tijd dus bijna 2 jaar geleden. Monik werkt meestal vanuit verschillende hotels in Amsterdam. Soms in het centrum en soms in West. Ik vind haar heel aardig. Franse dame. Zijn er niet erg veel van in Amsterdam. Wat mij betreft een aanrader.
 
Dat zou heel bijzonder zijn, kijkend naar wat ze allemaal aanbiedt en dat voor 120 euro...

Ze lijkt me erg aantrekkelijk, maar blijft apart om te adverteren met een full body massage icm de
services die ze benoemd. Zouden ze bij massagesalons ook moeten doen ?
 
Ja idd , die full body massage in te titel is een beetje verwarrend.
Adje is nu weer FF ofline hopelijk niet te lang. Ik waag de sprong wel zodra ze weer online is.
 
Hmmm, zou jammer zijn.
Vooral ook benieuwd, of haar hele feestpakket idd mogelijk is voor de vergoeding die ze vraagt zoals @MrSmith heeft mogen ervaren,

of dat het allemaal extra's zijn

("...I do offer all services:

CIM,CIF,BBJ,COF,69,GFE,PSE ,FRENCH KISS,COB,FOOTH FETISH,ALL POSITIONS,RIMJOB,FACE SITTING,ETC.

(no anal and sex always with condom)...")


Mja, toch maar 'ns informeren dan.
 
Hmmm, zou jammer zijn.
Vooral ook benieuwd, of haar hele feestpakket idd mogelijk is voor de vergoeding die ze vraagt zoals @MrSmith heeft mogen ervaren,

of dat het allemaal extra's zijn

("...I do offer all services:

CIM,CIF,BBJ,COF,69,GFE,PSE ,FRENCH KISS,COB,FOOTH FETISH,ALL POSITIONS,RIMJOB,FACE SITTING,ETC.

(no anal and sex always with condom)...")


Mja, toch maar 'ns informeren dan.
Even voor de duidelijkheid. Ik heb niet van het hele rijtje wat hier boven staat gebruik gemaakt. Van sommige dingen hou ik niet eens. Het was ook 2 jaar geleden. Weet ook niet wat toen in de advertentie stond. Maar ik kan zeggen dat ik vooraf geen afspraken heb gedaan en dat alles wat we hebben gedaan binnen de prijs viel. Dus een prima ontmoeting. Ik heb haar in die tijd trouwens een keer of 3 a 4 keer gezien. Daaruit blijkt wel dat ik tevreden was met de service.
 
Ik haar het afgelopen weekend bezocht. Ze ontvangt alleen 's nachts van 22.00 tot 05.00. Alles is inbegrepen. Prima ervaring, ik zal haar heus nog wel een bezoekje brengen maar ze staat niet eerste op mijn lijst. Tongzoenen was redelijk. Neuken was uitstekend.
Ze houdt van uitslapen en shoppen. Vandaar deze late tijden waarschijnlijk. Voor mij niet aantrekkelijk om rond 3.00 in de nacht te gaan in ieder geval. 2 jaar geleden begon ze laat in de middag.
 
Ik haar het afgelopen weekend bezocht. Ze ontvangt alleen 's nachts van 22.00 tot 05.00. Alles is inbegrepen. Prima ervaring, ik zal haar heus nog wel een bezoekje brengen maar ze staat niet eerste op mijn lijst. Tongzoenen was redelijk. Neuken was uitstekend.
Reviewtje waard dus?

Al is het om te weten of dat heerlijke cupje naturel is of niet.
 
Het lukt me niet het recensieformulier in beeld te krijgen, bij "meer opties" kan ik slechts een "voeg bestand toe" kiezen dus dat werkt niet...

Enfin! Vanmiddag, zodra ik zag dat Monik online was, heb ik een bericht gestuurd en ik kreeg bijna onmiddellijk antwoord. Afgesproken om 19:00 en een uur tevoren de afspraak nogmaals bevestigen. Ik ben op de fiets alvast 'op proef' naar het 'ongeveer' adres gegaan zodat ik wist hoe laat ik vanavond van huis zou moeten. Klokslag 18:00 mijn bevestiging gestuurd en gevraagd of ze ook een 'little black dress' heeft. Die had ze zeker, kwam voor elkaar.

In de straat enig video/audio bellen voor nadere instructies van de locatie, een net hotel waar ik zonder meer de lift in kon stappen, boven was de kamer ook goed te vinden en het feest begon.

Goeie kamer, mooie frisse doucheruimte met voldoende handdoeken voor de lopende boekingen van de dag. Ik had net thuis gedouchet, geschoren, geflost, gepoetst en gespoeld dus dat hoefde niet. Geknuffeld, gestreeld, gezoend, gevoosd, de liefde bedreven. Als het recensieformulier in beeld was zou ik zeggen handwerk 5 sterren, beffen 5 sterren, neuken 5 sterren (ze weet met de spieren in haar kruis je stevig vast te houden, dat kan niet iedereen). Ik wist tevoren niet of het me wel zou opwinden, want soms doet het me weinig maar ze weet dat met haar handen en haar prettige lijf al heel snel voor elkaar te krijgen.

Toen we 'alles' hadden gedaan was er net 15-20 minuten voorbij en daarna was het misschien nog wel het leukste van de avond om in elkaars armen over van alles te praten, de recensies te laten lezen (en snel te vertalen) en weer verder te keuvelen en te zwammen over haar leven en werk, hoe we over relaties denken, dingen die ze raadselachtig vindt aan sommigen, over hoe collega's verdiensten investeren in chirurgie en hoe dat al dan niet bevalt, van alles, verrukkelijk.

Vlak voor ik wegging realiseerde ik dat ik vergeten was haar de chocolade te geven die ik mee had genomen en kort na vertrek merkte ik dat ik mijn bril binnen had laten liggen ;-) chocola gegeven en bril meegenomen.

Heel blij op huis aan!

PS Oh ja Monik reageerde ook nog op de opmerking ergens hierboven dat 'full body massage' verwarrend kan zijn aangezien ze zoveel méér binnen het pakket geeft. Maar ze vindt 'full body massage' een mooie stijlvolle aanduiding van de 'volledige inzet' die ze met haar lichaam biedt. Vandaar!

Dat komt omdat je niet in een recensie subforum zit maar in "wie heeft ervaring met" ;-).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan