Recensie Monica, Zeebrugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
24/09/24
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/monica-blowjob-without-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als recent gescheiden veertiger, begeef ik mij sinds kort opnieuw op het terrein van de betaalde liefde. En via redlights maandag terecht gekomen bij Monica in Zeebrugge waarvan de foto's mij wel aanspraken, recente foto's maar ook enkele foto's van een paar jaren geleden. In ieder geval, zij is het. What you see is what you get.

Afgesproken via whatsapp voor 1u/150euro met pzc en nmc. Anaal is +50 maar niet mijn ding met mijn ding. CIM is ook +50 maar vond ik wat veel voor een eerste keer

Ik vind haar een lekkere body hebben met borstjes zoals op de foto, slanke taille op een lekkere poep en mooie voetjes waar ik wel een zwak voor heb. Leeftijd kan kloppen.

Kussen is ietwat terughoudend, tong blijft wat achterwege maar tijdens de daad werd het wat losser. Pzc was goed, al staand gepijpt. Dan fris kutje gelikt dat nat werd en ook het sterretje geproefd alvorens vooraan binnen te gaan in missionaris, ze voelt strak aan. Ze kijkt je aan, laat zich zoenen, beweegt mee en dan beentjes in de lucht, teentjes in de mond en zuigen maar. Nog een fetish! Maar geloof mij, de dame nam eerst douche en vroeg van mij hetzelfde, geen vieze geurtjes of smaakjes.

Het was zeer aangenaam, alvast beter dan mijn ex lol, en dan vraagt zij voor haar favoriete doggy want ze stond heet, zei ze. Die poep en die taille zijn een mooi zicht, het ritme werd door haar opgevoerd, ik kwam al snel stevig klaar, móest blijven doorgaan en dan kwam zij al dan niet gespeeld - we weten wel hoe het gaat - ook klaar. Ik schat dat ik dan iets meer dan 30min binnen was.

Het uur werd, denk ik, volledig gerespecteerd met een goed gesprek en wederzijds strelen waar zij nog geprobeerd heeft om er weer leven in te krijgen maar ik lag daar goed zo.

Tja, ik ben buiten gegaan als happy single en ga proberen beter in vorm te zijn de volgende keer want ze smaakt naar meer. Alleen weet ik nog niet waar, want ze reist doorheen het land.
 
Terug
Bovenaan Onderaan