- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vandaag in het middelste raam op nr. 138 een kortharige brunette met bril.
Wat een elegantie en sexy lichaam met enkele stijlvolle tattoos in een zwarte bikini.
Binnen zonder bellen en de startprijs van 50e betaald voor een eerste test.
Ze is 29jaar en is er nu voor 2 maanden. Ze zou in het verleden reeds 6 jaar in de ramen gewerkt hebben eerder. Ze weet niet hoelang Ze blijft.
De borsten zijn vergroot tot een c cup met siliconen. De rest is natuurlijk ... maar wat een geile dame! Voorafgaand handjes wassen.
Ze begon met mijn jongeheer met haar hand te strelen tot hij stijf genoeg was om er een rubber over te trekken en te beginnen pijpen. De pijpbeurt is van een zeer goed niveau. Neuken was lekker stevig. Sociale tijd nadien was prima.
Herhalingsgevaar is groot, want ik wil wat meer tijd volgende keer...
Ze werkt van 15u tot 3u normaliter.
Wat een elegantie en sexy lichaam met enkele stijlvolle tattoos in een zwarte bikini.
Binnen zonder bellen en de startprijs van 50e betaald voor een eerste test.
Ze is 29jaar en is er nu voor 2 maanden. Ze zou in het verleden reeds 6 jaar in de ramen gewerkt hebben eerder. Ze weet niet hoelang Ze blijft.
De borsten zijn vergroot tot een c cup met siliconen. De rest is natuurlijk ... maar wat een geile dame! Voorafgaand handjes wassen.
Ze begon met mijn jongeheer met haar hand te strelen tot hij stijf genoeg was om er een rubber over te trekken en te beginnen pijpen. De pijpbeurt is van een zeer goed niveau. Neuken was lekker stevig. Sociale tijd nadien was prima.
Herhalingsgevaar is groot, want ik wil wat meer tijd volgende keer...
Ze werkt van 15u tot 3u normaliter.