Recensie Monica, Madame Jeanette Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bobby888

Wandelaar
39
10/08/22
27
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4463517-monica
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op afspraak naar Monica geweest. Ontvangt in een portiekwoning wat adverteert als privehuis. Het had meer weg van een gewoon woonhuis, maar in het verleden heeft hier een privehuis gehuisvest gezeten naar het schijnt. Het oogde een beetje vervallen, in ieder geval niet wat je van een echt privehuis gewend bent. Afijn…

De deur werd geopend door een vrouw die zich voorstelde als Monica. Gezien haar lichaamsvormen zou het inderdaad de dame van de foto's kunnen zijn, alleen omdat er geen gezicht te zien is in de advertentie, en het haar van de dame korter is, kan ik het niet met 100% zekerheid zeggen.

De dame zelf beweerde uit Domrep te komen, echter haar gezicht en accent verraadde direct dat ze daar zéker niet vandaan komt. Ik denk eerder aan Thailand. Desalniettemin is het een beauty van een vrouw, met heerlijke vormen en een paar lekkere volle zachte billen.

Na afgerekend te hebben voor een half uur kreeg ik een flesje water en na de formaliteiten op bed gaan liggen. Allereerst begon ze mijn pielemoos lekker te masseren met olie. Toen hij op volle oorlogssterkte was, condoom eromheen en toen kwam ze op me zitten. Ze was behoorlijk krap want ze had best moeite om hem helemaal naar binnen te laten schuiven, en dat terwijl ik gemiddeld geschapen ben. Vervolgens heeft ze een minuut of 10 heerlijk rodeo gereden, en een leuke bijkomstigheid is een grote spiegel aan het plafond zodat ik alles ook vanuit een ander perspectief kon bekijken. Dat was best geil :)

Na verloop van tijd heb ik haar op haar handjes en knietjes gepositioneerd en ben ik doggy verder gegaan. Omdat ze werkelijk waar een paar heerlijke zachte welgevormde billen heeft waar ik lekker mee heb kunnen spelen, heb ik het in dit standje niet heel lang volgehouden en kwakte ik na enkele minuten het rubbertje vol.
Hierna hebben we nog even op bed liggen babbelen waarna ik me weer heb aangekleed, en na afscheid genomen te hebben liep ik na een half uur de deur weer uit.

Al met al een meer dan prima en geile ervaring, ondanks dat er niet gepijpt is. Monica is een hele lieve vrouw met een waanzinnig lekker lijf met lekkere billen en een paar mooi gevormde naturel tietjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan