Monica, Diverse plaatsen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
248
23/09/21
102
23
Ze houdt meerdere plaatsen aan per avond, net waar ze in de buurt is. Het betreft deze advertentie: https://www.kinky.nl/advertenties/5398265-monica

App contact ging vrij snel en we konden snel afspreken. Ze spreekt Nederlands, blijkt zich te laten rijden door een chauffeur. Via app contact diverse afspraken gemaakt en een bedrag voor 2 uurtjes afgesproken.

Aan begin van de tijd moest de dame eerst roken, en ze probeerde zo lang mogelijk te blijven kletsen. Op de slaapkamer was er ineens heel veel niet meer mogelijk wat we wel hadden afgesproken via de app, of begon ze dat het wel kon maar er dan extra betaald moest worden. na iets minder dan een uur gingen ineens haar kleren weer aan en maakte ze een einde aan de date. Toen heb ik aangegeven dat we voor 2 uurtjes afgesproken hadden en daarvoor ook had betaald, dus dat ik een gedeelte van het geld terug wou, maar dat was ook allemaal niet mogelijk. Ging ze ineens de chauffeur op luidspreker bellen dat ik een gedeelte van het geld terug wou, ook hij zei iets als "pech voor hem" en "kan niet". En zij moest maar snel naar buiten komen want hij stond klaar.

Nog een paar keer geprobeerd maar was allemaal niet mogelijk en de sfeer werd er ook wat grimmiger op waarbij haar chauffeur zich er ook mee bemoeide dus uiteindelijk maar gekozen voor mijn eigen veiligheid.

Wees dus gewaarschuwd!

Terug
Bovenaan Onderaan