WHEM Monica/Alice, Rotterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.052
09/07/21
1.304
13
Eerder bij het oude gedeelte gevraagd. Vooral discussies over of het een ts is of niet maar geen bezoeken. Ontvangt wisselend in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Heeft ook tijdje bij een privéhuis gewerkt in Den Haag (DS of Casa Cherda?)

Wie heeft inmiddels ervaring met haar?

Ik ben bij haar geweest toen ze in Amsterdam ontving. Leuke meid, rustig en goede service. Ze sprak vrijwel alleen Spaans dacht ik, maar voor mij geen probleem. Ze onving in een net appartement in de straat waar recent een misdaadverslaggever is neergeschoten.

Discussie over ts of niet? Wat voor een onzin discussie moet dit dan wel niet zijn geweest.

Die eerdere (idiote?) discussie ben ik verder niet bekend mee, maar ik ben bij haar geweest en ik garandeer 100% dat ze altijd vrouw is geweest.

Die eerdere (idiote?) discussie ben ik verder niet bekend mee, maar ik ben bij haar geweest en ik garandeer 100% dat ze altijd vrouw is geweest.
Had zelf geen twijfels maar dank voor de bevestiging. Kun je misschien iets meer melden over haar service en mogelijkheden vanuit jouw ervaring?

Is PZC mogelijk en is ze makkelijk met van standjes verwisselen? Had haar 2 weken geleden geappt, weliswaar rond 00.30u, toen gaf ze aan na middernacht alleen voor een uur te ontvangen. Vond ik toen teveel voor een eerste keer zonder overduidelijke positieve recensies...

Het is niet de meest uitbundige dame in bed, maar ook weer niet passief of zo. Wanneer je zelf initiatief toont voor het wisselen van standjes is gewoon veel mogelijk, bij mij deed ze verder niet moeilijk. Ik weet eigenlijk niet meer hoe het zat met PZC: het was niet standaard en heb er niet meer naar gevraagd. Tongzoenen deed ze bij mij in ieder geval wel. Verder gewoon een aardige meid, al zal het helpen als je Spaans spreekt indien je een behoorlijk gesprek wil aanknopen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan