- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1747277-monic
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze Chinese dame uit Hongkong dame langs geweest in Almere. Het is de dame van de foto's en die van haar App profiel. Afspreken was simpel via de app, bij aankomst even bellen voor het huisnummer en naar de deur. Na de financiële afhandeling gaat ze helemaal los en begint het tongzoenen en opvrijen dan ook direct.
Het enige moment wanneer er niet getongzoend word is als ze haar mond vol heeft met iets anders, en dat doet ze ook voortreffelijk. Geef haar aan wat je lekker vind en wil en ze doet het voor je. De eerste keer in haar mond klaargekomen en ze gaat lekker even door totdat ze weet dat alles eruit is.
Daarna een massage gehad, op mijn verzoek een stevige en dan blijkt dat dit kleine vrouwtje behoorlijk kracht in haar handen heeft en ook het massage vak prima beheerst.
Dan de 2e ronde, begon zoals de eerste maar na 10 minuten pijpen aangegeven dat er nog wel iets anders werd verwacht. Rubber erom en ze kwam er even op zitten, dat heb ik geweten. Na 2 rustige minuten begon madam er ook van te genieten en ging ze flink tekeer. Daarna het initiatief genomen en in diverse standjes lekker bezig geweest en ze stond erop dat ik nogmaals in haar mond klaarkwam. Ja, wie ben ik om dat te weigeren.
Al met al een leuke en grappige dame waarmee je, als je een beetje een connectie met haar hebt alle kanten op kan.
Het enige moment wanneer er niet getongzoend word is als ze haar mond vol heeft met iets anders, en dat doet ze ook voortreffelijk. Geef haar aan wat je lekker vind en wil en ze doet het voor je. De eerste keer in haar mond klaargekomen en ze gaat lekker even door totdat ze weet dat alles eruit is.
Daarna een massage gehad, op mijn verzoek een stevige en dan blijkt dat dit kleine vrouwtje behoorlijk kracht in haar handen heeft en ook het massage vak prima beheerst.
Dan de 2e ronde, begon zoals de eerste maar na 10 minuten pijpen aangegeven dat er nog wel iets anders werd verwacht. Rubber erom en ze kwam er even op zitten, dat heb ik geweten. Na 2 rustige minuten begon madam er ook van te genieten en ging ze flink tekeer. Daarna het initiatief genomen en in diverse standjes lekker bezig geweest en ze stond erop dat ik nogmaals in haar mond klaarkwam. Ja, wie ben ik om dat te weigeren.
Al met al een leuke en grappige dame waarmee je, als je een beetje een connectie met haar hebt alle kanten op kan.