Ben ook enorm positief over haar. Heb ook al een recensie achtergelaten op Kinky en elders op dit forum, maar dan nu de "echte" bij haar topic in dit bericht:
Ik heb haar bezocht in een hotel in Utrecht. Momenteel is ze in Amsterdam. Ze gaf aan dat ze binnekort even in Breda is en later (medio januari) ook in Rotterdam zal zijn. Ik kan niet wachten want dat laatste is lekker dichtbij voor mij!
Deze instagram babe is precies hoe ze oogt in haar fotos. Ze is een lieve spontane bubbel, lacht veel en doet er veel voor om je op je gemak te stellen
Aanvankelijk twijfelde ik of de advertentie echt was en of ze het echt zelf was, dus ik had haar instagram profiel gevonden (en OnlyFans en twitter) en zag al gauw dat ze daadwerkelijk in nederland is. Toch stuurde ik haar op instagram een bericht om te checken of ze daadwerkelijk ook een profiel op Kinky had. Dat bevestigde ze
Ik was er voor een vluggertje. Kussen, tongzoenen, knuffelen, alles mocht. Ik trekte al schurend haar lingerie uit en bukte haar voorover om haar kont te likken, dat smaakte heerlijk. Vervolgens missionaris en doggie en al gauw hield ik het niet meer en kwam ik. Achteraf douchen was ook geen enkel probleem
Het is jammer dat haar prijzen enigsinds hoog zijn, daardoor zal ik niet zo vaak langs gaan als ik zou willen. Maar de ervaring was zeker goed!