- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Soft SM
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 100 + 10 fooi
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Na alle verhalen hier over Den Haag ben ik ook maar gaan kijken. Het was nog vroeg op de dag dus veel kamers nog leeg, of het gordijn dicht waardoor ik geen goed beeld kreeg wat er allemaal te halen viel. Ik zag op de Geleenstraat 122 k1, een lange blonde dame (meesteres) met een zwarte jurk staan. Zwart bordje met witte letters voor het raam. Ik vroeg of kinky sex mogelijk was. Ze was vriendelijk door het raam dus ik naar binnen. Ik moest naar het eind van de straat lopen (ik meen deur nr 122), en ze deed open. Ze was nog steeds vriendelijk, en wij 2 trappen op. Daar kwam ik in haar SM kamer terecht. 20 minuutjes voor 70 euro. Ik vroeg haar of ik mocht beffen en daarna intiem. Ondanks dat ze eerst wat reserveringen had (ze is nl. meesteres), vond ze het goed. Ik gaf haar 100 euro voor 30 minuten. Toen ik mij ging wassen zag ik dat het een enorme kamer was, met een apart bad, een bed (geen brood), en zo'n ziekenhuis stoel. Ze zei dat het haar eigen kamer was. Daarna ging ik voor haar staan en deed mijn ogen dicht. Zij ging mij betoveren met haar handen, en haar lichaam. Toen deed ze haar jurk uit en bleef mij betoveren. Ik vroeg of ik mocht liggen, want ik wilde voluit genieten. Ik ging heerlijk liggen en zij deed iets wat tussen strelen en masseren zat. Toen kreeg ik haar kont in mijn gezicht en mocht ik haar poesje verwennen. Ze liet me lekker mijn gang gaan, af en toe bibberde ze en stimuleerde zichzelf met haar hand. Who knows what happened? Dit ging een poosje zo door, en daarna kreeg ik een condoom om. Het op een heel sensuele manier in missionaris toen afgemaakt. Na afloop wij naast elkaar wassen bij de 2 wasbakken en wat napraten. Ze vertelde een beetje over haar werk en haar vakantieplannen volgende week. Simona zei uit Tsjechie te komen. Ze zei jarenlang op het Zandpad te hebben gewerkt. Ik had haar nooit gezien. Ze is een lieve eerlijke dame. Het was niet een SM sessie, maar meer een sensuele spannende reis. Ik vond het een prima bezoek. Die SM dingen vind ik wel spannend om te zien, maar het doen en beleven met pijn enzo. is toch niet zo aan mij besteed. De poppers, golden shower etc. wilde ik niet. Daarentgen kreeg ik een blikje fris en bij het weggaan 3 zoenen.
Edt. Op Citygirl vind ik nu dat ze haar naam heeft veranderd in Mona. Dus wellicht beide namen : dezelfde dame.
Edt. Op Citygirl vind ik nu dat ze haar naam heeft veranderd in Mona. Dus wellicht beide namen : dezelfde dame.
Laatst bewerkt: