V
Voormalig lid 1778
Guest
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 100 per uur
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Haar vriendin Vanessa zat topless aan een tafeltje en riep iets tegen haar. Toen Vanessa aan het zwembad ging zitten kwam Mona vol energie aanlopen. Wat een curves en een leuk gezichtje. Wow! Was mijn eerste reactie. Maar ja ze was druk met haar vriendin. Ik ging maar eerst beneden koffie drinken. Terug aan het zwembad ging ik aan de schaduwzijde zitten met goed zicht op de dames; beide dames waren inmiddels spiernaakt. Ik was behoorlijk onder de indruk van Mona maar twijfelde haar te benaderen. Tot mijn verbazing lachte ze breeduit toen ze me zag gaf me een kushand waarna ze vroeg of ik naast haar kwam zitten. De dames wilden een trio maar ik was vooral onder de indruk van Mona. Die dag heb ik eerst heerlijk met Mona gekamerd en iets later in de VIP room een trio gehad met Mona en Vanessa. Inmiddels ben ik een "pannekoek" en heb ik 4 dates met Mona gehad (veelal aan het zwembad en natuurlijk de kamer ook met een herhaling van het triootje). Vooral de laatste keer was een echte GFE met een geweldige vrijpartij. Hoe beter je haar leert kennen, hoe vertrouwder en beter de sex. Wel is het een aanslag op mijn geheime potje met geld. Ze is zondag met vakantie vertrokken maar heeft een enorme indruk achter gelaten … Dat niemand al eerder iets over haar schreef verbaasd me.
Laatst bewerkt door een moderator: