Ik weet dat ik een (beetje) raar ben, maar vroeg me af of er mensen zijn die dit herkennen. Ik wandel nu ongeveer anderhalf jaar en heb al een flink aantal dames bezocht. Met sommigen heb je een leuke tijd, en met anderen niet zo. Nu is het geval dat ik bij een dame die ik niet zo leuk vind, bijvoorbeeld erg afstandelijk is of ongeinterresserd is, dat ik er dan geen enkele moeite mee heb om klaar te komen. Moet af en toe zelfs afremmen om niet te vroeg te komen.
Maar bij de leukste dames, hoog gfe gehalte en die geweldig hun best doen om het mij naar de zin te maken, lijkt het onmogelijk om klaar te komen. Altijd vervelend om na 45 minuten neuken te zeggen dat ik het opgeef, waarna de dame vraagt: vond je het niet lekker? of heb je teveel gedronken? Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik gewoon raar?
Maar bij de leukste dames, hoog gfe gehalte en die geweldig hun best doen om het mij naar de zin te maken, lijkt het onmogelijk om klaar te komen. Altijd vervelend om na 45 minuten neuken te zeggen dat ik het opgeef, waarna de dame vraagt: vond je het niet lekker? of heb je teveel gedronken? Zijn er meer mensen die dit hebben of ben ik gewoon raar?
Laatst bewerkt: