WHEM Moana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.234
30/06/21
4.221
49
Wie heeft ervaring met dit plaatje van een dame, Moana?

Veel biedt ze niet aan voor dat geld, en groot (dat laatste staat niet in de ad, maar het lijkt op een slanke lange dame) is ze niet echt :)

Services vraag ik altijd na, maar wat ik zelf vreemd vind, is dat haar Whatsapp profielfoto van een andere dame is. Welke ik overigens ook herken, maar kan er geen naam bij herinneren.

Groot...soms willen kleine dames groter lijken.

Tot zover de analyse, alsnog benieuwd naar ervaringen 😊

Als haar whats app profiel foto van een andere dame is, zal dat waarschijnlijk de echte dame zijn ben ik bang.

Doodzonde, want deze series foto's op haar profiel zijn erg ok.

Als haar whats app profiel foto van een andere dame is, zal dat waarschijnlijk de echte dame zijn ben ik bang.
Als ik die foto in het whatsapp profiel zo zie zou ik zeker niet bang worden (en ik denk overigens dat het (inmiddels?) wel gewoon dezelfde dame is).

Laatst bewerkt:
Het ís dezelfde dame, maar twijfelde eerst vanwege de tattoo op haar sleutelbeen die je wél op haar WA profiel foto ziet, maar niet op de foto's in haar profiel. Ze heeft er overigens meerdere weet ik inmiddels.

Wordt er overigens absoluut niet bang van hoor 😊

Foto's op Kinky zijn simpelweg wat ouder.

De dame is "real" en is hier via een bekende booker, die eerder ook dames naar NL haalde zoals Jessica, Emma, Alena etc.

Ziet er zeer aangenaam uit vind ik zelf 👍

Ok, fout ligt niet bij mij hè guys. :)

Ik reageer alleen op post #3 waarin gezegd werd dat de dame van de foto's op kinky een andere was dan die van haar what's app foto.

Dan is het doorgaans zo dat de app foto klopt en de rest niet.

Als het wel dezelfde dame is op kinky en op what's app, gaat deze theorie niet op, maar reageerde ik op verkeerd verstrekte info. ;)

Resteert de vraag wie er al langs geweest is en daar iets over wil delen.....

"...van een andere dame is..."

"...van een andere dame lijkt te zijn..."

Tis (wat mij betreft) allemaal opgehelderd in elk geval, dus inderdaad...nu de ervaringen nog, waar ik het topic immers voor heb gestart 😊

En, mocht ze er nog zijn als ik weer in NL ben, dan ga ik ook zeker eens kijken of ik mijn eigen ervaring kan opdoen 👍

Maar schroom niet 😉

100 euro van de uur prijs af en ik spring gelijk op mijn fiets. ;)

50 er af en ik begin het te overwegen.....

heb onlangs wel 250 neergelegd voor een bezoekje, maar doe dat alleen als ik, door uitzonderlijk goede foto's of door goede foto's en uitzonderlijke goede recensies, zeker weet dat het de buitencategorie betreft.

Het ís dezelfde dame, maar twijfelde eerst vanwege de tattoo op haar sleutelbeen die je wél op haar WA profiel foto ziet, maar niet op de foto's in haar profiel. Ze heeft er overigens meerdere weet ik inmiddels.

Wordt er overigens absoluut niet bang van hoor 😊

Foto's op Kinky zijn simpelweg wat ouder.

De dame is "real" en is hier via een bekende booker, die eerder ook dames naar NL haalde zoals Jessica, Emma, Alena etc.

Ziet er zeer aangenaam uit vind ik zelf 👍
Sapperdeflap wat een snoepje !
Ik ben nooit bij Jessica, Emma of Alena geweest, dat zijn ook +++A lookers, maar weet niet hoe hun diensten verder zijn. En vooral, hoe betrouwbaar de booker is. Want voor dat geld verwacht ik wel top service.

Ik heb de fout gemaakt om het risico te nemen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan