WillyWandelpeen
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanavond bij Missy geweest. Een lange (> 1.80 m) slanke schone uit de Dominicaanse Republiek. Binnengekomen in haar ruime kamer boven waarna ze me naar de wasbak verwees waar ik zelf mijn pielemuis waste. Daarna op het hoge bed plaatsgenomen. Missy plaatste meteen een CD waarna ze me begon te pijpen. Dit ging best lekker en ze masseerde ook mijn ballen wat de ervaring veel intenser maakte. Toen ik aangaf te willen neuken wilde ze niet bovenop komen maar moest ik bovenop waartegen ik geen bezwaren had. Ik kon haar redelijk goed stoten. Daarna gewisseld naar perrito/doggy waarbij ze haar heupen op precies de juiste hoogte plaatste en ik haar goed hard en diep kon neuken. Algauw kwam ik klaar en kon ik de handel weer inpakken.
Al met al 20 minuten binnen geweest maximaal maar dat lag meer aan mij dan aan haar. Geen tijdsdruk of 'kom klaar schatje!' bij Missy. Missy is een goedlachse vriendelijke meid van 20-30 jaar oud. Ik heb spaans met haar gesproken. Ze spreekt ook Engels maar nauwelijks Nederlands ondanks dat ze zei dat ze al drie jaar in Nederland is. Ze staat al een jaar in de Doublet maar ze was me niet opgevallen en ik zag hier geen recensies van haar vandaar deze bijdrage.
Ik heb niet gevraagd naar extra's maar blijkbaar is PZC niet standaard. Ik kan haar aanraden maar herhalingsgevaar is niet zo groot omdat ik een vaste DVP heb waar ik heel graag kom (haha).
Al met al 20 minuten binnen geweest maximaal maar dat lag meer aan mij dan aan haar. Geen tijdsdruk of 'kom klaar schatje!' bij Missy. Missy is een goedlachse vriendelijke meid van 20-30 jaar oud. Ik heb spaans met haar gesproken. Ze spreekt ook Engels maar nauwelijks Nederlands ondanks dat ze zei dat ze al drie jaar in Nederland is. Ze staat al een jaar in de Doublet maar ze was me niet opgevallen en ik zag hier geen recensies van haar vandaar deze bijdrage.
Ik heb niet gevraagd naar extra's maar blijkbaar is PZC niet standaard. Ik kan haar aanraden maar herhalingsgevaar is niet zo groot omdat ik een vaste DVP heb waar ik heel graag kom (haha).