Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn bij een te dikke kont in doggy? geraakt je mini dan wel op bestemming? Lijkt me ook niet te makkelijk.Favoriete houding bij missionaris is doggy, oftewel: niet. Ik vind dit echt het meest onhandige standje van allemaal. Het is altijd gekluns en geklungel.
Zal ik op mijn handen leunen? Dan ben ik binnen 10 seconden doodmoe in mijn armen. Op mijn armen leunen? Auw, mijn ellebogen. Op haar liggen? Ben ik niet te zwaar?
Ik voel ook niks tot nauwelijks iets wat geil is, maar alleen maar alsof ik aan het planken ben. Mijn mini die het normaliter al zwaar genoeg heeft om te presteren, kruipt dan helemaal van de ellende in zijn schulp.
Er is geen enkele sensatie te bespeuren in de beneden regionen als ik dit standje probeer. Nee, ik kan er echt helemaal niks mee.
Ik denk dat het alleen een geklungel is als je zo min mogelijk fysiek contact wil in missionaris, dan is dat standje inderdaad niet geschikt, ik hou juist niet van doggy omdat je dan amper fysiek contact hebt met elkaarFavoriete houding bij missionaris is doggy, oftewel: niet. Ik vind dit echt het meest onhandige standje van allemaal. Het is altijd gekluns en geklungel.
Oh ja ... nou ja, dat zie ik dan wel. Tot nu toe nog geen kont tegengekomen waar mijn mini niet ver genoeg tussendoor kan piepen.En bij een te dikke kont in doggy? geraakt je mini dan wel op bestemming? Lijkt me ook niet te makkelijk.
Dat is de spijker op zijn kop. Ik heb altijd het idee dat ik de dame verpletter als ik meer op haar leun. Dat is niet waar, want er is eens een vrij frêle dame geweest die me juist uitgedaagd heeft om volledig vrij (dus handen en benen los van het bed) op haar te liggen, om te laten zien dat het best meevalt. Maar toch vond en vind ik het lastig.Ik denk dat het alleen een geklungel is als je zo min mogelijk fysiek contact wil in missionaris, dan is dat standje inderdaad niet geschikt, ik hou juist niet van doggy omdat je dan amper fysiek contact hebt met elkaar
In ieder geval geen gezeur dat je te zwaar bentmet een love doll kan je de missionarisstand perfect inoefenen thuis in plaats van thuis jezelf af te rukken bouw je dan spieren op in je armen en ben je niet meer moe bij een dvp en kan je lang genieten. Steunen op armen, handen.
Maar je bent dus een hond?Ik ben geen missionaris...dus doe er niet aan....doe mij maar doggy anaal....veel beter!