Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie ben ik nooit tegen gekomen.Deze dame heeft ook een advertentie op SJ of K. Ergens.
Tsjaa voor de beginners : op een oude fiets is het beste te leren.
Goud van Oud of Oud-Goud
En hoppa €180 per uur nu.Haar advertentie is weer on-line: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/miss-ellouise_7286937
Tja, alle privé dames kruipen zo langzaam aan naar de €160/€180 enkel de privéhuizen nog niet!En hoppa €180 per uur nu.
Die gaan zodra het buiten kouder wordt vanzelf wel in prijs omhoog vanwege de enegie kosten.Tja, alle privé dames kruipen zo langzaam aan naar de €160/€180 enkel de privéhuizen nog niet!
Nu ben ik wel heel benieuwd, wie denk je dat het is dan?Ik ga het proberen deze week. Kijken of ik terecht kan voor een half uurtje. Ben heel benieuwd of het degene is wie ik denk namelijk..
Is haar oude advertentie, in de nieuwe staat er niets overIn adv.: Minimale leeftijd voor ontvangst is 24 jaar ID verplicht.
Never
Prive gestuurdNu ben ik wel heel benieuwd, wie denk je dat het is dan?
Daar ben ik ook weleens benieuwd naar. Ik heb interesse om haar te bezoeken maar ik twijfel nog een beetje.Ik ga het proberen deze week. Kijken of ik terecht kan voor een half uurtje. Ben heel benieuwd of het degene is wie ik denk namelijk..
Dat zal ze dan waarschijnlijk alleen vragen als je nog jong bent.In adv.: Minimale leeftijd voor ontvangst is 24 jaar ID verplicht.
Never
Dat stond in haar oude advertentieDat zal ze dan waarschijnlijk alleen vragen als je nog jong bent.
Ik twijfel ook heel erg. Meer om het feit dat er een aantal bekende wonen daarDaar ben ik ook weleens benieuwd naar. Ik heb interesse om haar te bezoeken maar ik twijfel nog een beetje.
Ja, dat begrijp ik, maar ik bedoel alleen maar dat ik sowieso niet hoef te bewijzen dat ik ouder dan 24 ben.Dat stond in haar oude advertentie
Dat hoeven per definitie nog geen bekende voor haar te zijn. Maar je kunt eens proberen later op de avond af te spreken zodat je in het donker bij haar arriveert. Parkeer je wagen dan gewoon enkele straten verderop. Dat maakt het ergens wel weer een stuk spannender.Ik twijfel ook heel erg. Meer om het feit dat er een aantal bekende wonen daar
Zie ze er nog goed uit zoals op de foto's van haar advertentie?Ik heb geen contactgegevens van Ellouise en zie haar ad ook niet meer op Kinky staan.
de afgelopen jaren heb ik regelmatig met haar afgesproken en ik vond het heerlijke ervaringen. Mooie vrouw, pijpt je naar de maan en was heel gezellig en gastvrij. ze vroeg wel erg veel geld en dat tarief verhoogde ze regelmatig, dus denk dat veel klanten daar op afgehaakt zijn. Op het laatst vroeg ze 170 per uur, dat werd mij ook te gortig hoewel ze voor vaste klanten wel wat korting gaf.