Misleiding bij aanbieden van online diensten/film+foto's door Vera (Tilburg)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

kinkfan

Vaste klant
133
23/01/22
181
35
Enige tijd geleden kwam ik in contact met ene Vera. Ooit eerder gezien, toen was het Vera Nieuwegein, nu blijkbaar Vera Tilbug.
Het contact leek helemaal oké, ze stuurde alvast wat om op te geilen en ik vroeg of ze een custom filmpje kon maken. Dat was geen probleem, zo bleek. Het zou wel even duren. Hoe dan ook, ik betaalde, kreeg nog wat filmpjes om van te genieten en wachtte. Gedurende dagen dat ik wachtte, vond er nog contact plaats. Sterker nog, met wat lekkere 'extra' filmpjes die ik kreeg (waarvan meer dan de helft dubbel was) de vraag of ik niet nog wat wilde betalen. Ik vroeg of ze me nog iets wilde verkopen. Het antwoord was ja. Ik betalen en in afwachting van wat komen ging, bleef het stil. Na enige moeite kwam de mededeling dat ze even moest zoeken en na enige tijd een paar foto's. Dat was uiteraard niet wat de bedoeling was, dus ik vroeg om video's die de betaling de moeite waard maakten. Het bleef stil. Ik herinnerde 'Vera' eraan dat ik ook nog op het custom filmpje zat te wachten. En, je verzint het niet, de berichten kwamen niet meer aan. Ook niet op het andere nummer dat ik van haar had. Ik was duidelijk geblokt. Ik dacht erover om daar melding van te maken op dit forum maar ineens was er weer contact. Het custom filmpje zou het weekend komen en ik kreeg de vraag of ik ondertussen niet nog meer wilde. Ik bedankte vriendelijk. Alleen betalen en niets krijgen was al genoeg gebeurd. Geen probleem, ik zou het weekend het filmpje krijgen.
Het weekend is over en guess what, ik ben weer geblokkeerd.
Bij deze zal ik, als stupid me, de link van de advertentie delen, zodat anderen hetzelfde lot bespaard blijft.

Hopelijk is deze plek daarvoor de juiste.

Terug
Bovenaan Onderaan