WHEM Misha, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karuba

Meubelstuk
Forumpionier
1.049
09/07/21
1.304
13
Door de tekst, prijzen en in mindere mate de foto's heb ik het vermoeden dat dit een GK dame is (om die reden tag ik onze GK kenner maar @knightrider :)). Haar advertentie komt mij in ieder geval niet 'bekend' voor. Iemand ervaring met haar?

Ik kan dat zelden herleiden van de foto's hoor, maar misschien geven mn ogen op zo'n moment hele anders signalen door:). Jij hebt een 6e zintuig daarvoor en dan heb ik het niet over je 2e oog ;)

Die dingen staan idd wel fier overeind ja...lijkt me helder. Fake tits, fake haar, fake wimpers, fake nagels.... Geil ding dus! ???

Nee hoor, lijkt me persoonlijk helemaal nix.
Ik denk zelf niet een GK dame, obv de foto's.
Op basis van de prijsopbouw dan weer wel...

Bij o.m. foto 1 en 11 zie je heel duidelijk dat de hang/vorm van haar borsten niet naturel is. Dat kan alleen doordat de basis-borst voorzien is van een toegevoegd hard stuk silicoon.
Ik ben erg fan van naturel, dus heb mezelf dit expert-oog aangemeten. ;)

Sodeknetters, nieuw filmpje...
Kan in dit filmpje alleen niet de krullenbol herkennen van de foto's...maar damn ? ?

Blij dat je het benoemt want ik sloeg haar advertentie inmiddels over?

Kinky filmpje en wat een kont zeg. Ook nog wat nieuwe foto's geplaatst met een leuk schoolgirl outfitje. Én toch niemand ervaring?

Voor mij ongelooflijk, dus geen interesse
Hey @Wippie leuk dat je op dit forum deelneemt. Nu wil ik niet vervelend doen maar ik zie ineens opvallend vaak dat je schrijft geen interesse in een paar topics die wij volgen. Prima dat je het meldt hoor maar voegt eigenlijk niet veel toe. ?

Bedoel het verder niet rot.

Ik zie alleen maar veel deelnemers die niets toevoegen en ik krijg ook de indruk dat jij 'La Karub" op dit forum de zaken aan het regelen bent. Stop daar AUB mee. Heb een hekel aan regelaars die daar niet toe bevoegd zijn en alleen negatief deelnemers benaderen. Laat dat over aan de modjes die zijn ervoor aangesteld.

Iedereen heeft het recht om te reageren hoe hij/zij wilt op dit forum.

Ik bedoel dit ook niet rot!!

Ik weet niet waarom, maar ik vind haar op basis van de foto's woest aantrekkelijk. Aangezien ik toch over een paar weken in Amsterdam moet zijn voor een etentje zou ik best eens de proef op de som kunnen nemen bij haar (mits ik geen red flags bespeur).

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan