Misbruik, mensenhandel, artikel NRC

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het hele stuk is veel langer en bevat heel veel meer informatie.

Maar dat is niet interessant, er moet tegen de regering geschopt worden want dat zijn racisten.

Als er minder smeerkaas aan asielzoekers werd gegeven dan was dat een groot punt geweest..... 😉

@Stekelplant Als ik artikelen door mail naar anderen krijg ik altijd te horen dat ze de link niet kunnen openen of moeten betalen. Dankjewel voor het plaatsen van een bericht dat iedereen kan lezen.

Mooi aan het artikel is, dat de situatie van de dames niet wordt gedramatiseerd. Sommigen denken hun voordeel te kunnen doen en worden toch uitgebuit door een pooier.

@Stekelplant Als ik artikelen door mail naar anderen krijg ik altijd te horen dat ze de link niet kunnen openen of moeten betalen. Dankjewel voor het plaatsen van een bericht dat iedereen kan lezen.
Graag gedaan. Ik ben op archive.ph ooit geattendeerd door een medelid van GR. En maak er inmiddels geregeld gebruik van privé, zakelijk en voor GR. Een topsite.

TOEVOEGING
Ik krijg op zaterdag het AD en zij zijn aangehaakt door voor een reportage mee te gaan met een inspectie. Staat zo te zien nog niet online.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan