Recensie Mirra (vh Laura), Antwerpen 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

js1985

Newbie
4
24/11/22
6
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-new-2030.html
Totale kosten (in euro)
150
Daar dus eind november geweest. Ontvangt in de buurt van Centraal Station in een redelijk appartementje. Licht teleurgesteld gezien ze duidelijk zo snel mogelijk klaar wilt zijn. Foto's zijn alvast echt maar niet de sympatiekste. Had gereserveerd voor 1 uur. Starten met volledige massage maar ze wou enkel rug doen. Dan snel snel overgaan naar pzc wat redelijk was maar opnieuw snel snel. Rest valt af te leiden.

Daar dus eind november geweest. Ontvangt in de buurt van Centraal Station in een redelijk appartementje. Licht teleurgesteld gezien ze duidelijk zo snel mogelijk klaar wilt zijn. Foto's zijn alvast echt maar niet de sympatiekste. Had gereserveerd voor 1 uur. Starten met volledige massage maar ze wou enkel rug doen. Dan snel snel overgaan naar pzc wat redelijk was maar opnieuw snel snel. Rest valt af te leiden.
Afgaande op de foto's is ze beeldschoon, jammer dat ze niet echt een GFE is dan...
Weet je of je haar mag beffen?

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-girl-32499415124.html
Totale kosten (in euro)
130
Ontvangt vlakbij het Centraal Station, absoluut te mijden. Het is het meisje van de foto's, maar doet helemaal niet wat ze adverteert. Zodra je neerligt, hups condoom erop en dan zo snel mogelijk gereed krijgen. Kussen deed ze niet, haar kont vastnemen mocht niet wegens pijn, slechts 2 posities mogelijk. Op 25 minuten stond ik weer buiten.

vandaag deze mooie dame eens bezocht, stond al een tijdtje op mijn lijst :cool: ,reist door heel belgie maarnu terug in antwerpen
afspraak gemaakt en er na toe,ontvangt in de buurt van het centraal station,aangekomen mij gemeld via wattsapp adres was de juiste,duur open en naar boven,wachte mij op aan de deur,mooie dame zoals op de foto [makelijk teherkennen aan haar tattoes ] nog jong begin 20, appartment was een zooitje ,diret naar kamer,voor de zekerheid een half uurtje genomen 80euro,dame vroeg direct met of zonder condoom, met condoom [en maar goed ook] okay uit de kleren in op het bed beland,dame begon er direct aan pijpen met diepe halen over mijn nog niet stijve pik,naar 30 sec vondt ze het genoeg condoom er over en nog wat verder uit eindelijk toch stijf gekregen, maargoed gevraagt of ze on top wou beginnen,nee wou ze niet,doggy,okay nou toen ze zich omdraaide voor doggy kwam er toch een put lucht uit haar kutjeo_O niet normaal,kreeg gelijk een slappe nog ff gedacht goed dat ik niet om beffen gevraagt hebt,maargoed na wat trekwerk terug hard gekregen,direct in haar kutje gestopt en beginnen pompen om maar vanaf tezijn,klaar gekomen kreeg een nat doekje zelf nam ze er ook 1 veegde zich af , stond na 15 al terug buiten,eens en nooit meer totaal weg gegooid geld beloof veel doet niks:mad:

vandaag deze mooie dame eens bezocht, stond al een tijdtje op mijn lijst :cool: ,reist door heel belgie maarnu terug in antwerpen
afspraak gemaakt en er na toe,ontvangt in de buurt van het centraal station,aangekomen mij gemeld via wattsapp adres was de juiste,duur open en naar boven,wachte mij op aan de deur,mooie dame zoals op de foto [makelijk teherkennen aan haar tattoes ] nog jong begin 20, appartment was een zooitje ,diret naar kamer,voor de zekerheid een half uurtje genomen 80euro,dame vroeg direct met of zonder condoom, met condoom [en maar goed ook] okay uit de kleren in op het bed beland,dame begon er direct aan pijpen met diepe halen over mijn nog niet stijve pik,naar 30 sec vondt ze het genoeg condoom er over en nog wat verder uit eindelijk toch stijf gekregen, maargoed gevraagt of ze on top wou beginnen,nee wou ze niet,doggy,okay nou toen ze zich omdraaide voor doggy kwam er toch een put lucht uit haar kutjeo_O niet normaal,kreeg gelijk een slappe nog ff gedacht goed dat ik niet om beffen gevraagt hebt,maargoed na wat trekwerk terug hard gekregen,direct in haar kutje gestopt en beginnen pompen om maar vanaf tezijn,klaar gekomen kreeg een nat doekje zelf nam ze er ook 1 veegde zich af , stond na 15 al terug buiten,eens en nooit meer totaal weg gegooid geld beloof veel doet niks:mad:

Is hier al vaker besproken geweest. Is een vriendin van Lina, waar ze ook trio mee doet. (Persoonlijk vind ik Lina aantrekkelijker).

Maar twijfel toch over deze review.. Ze had een slechte dag? Jij had een slechte dag? Is persoonlijk en je wil haar slechtmaken?

Haar service is bandwerk, dat ga ik niet tegenspreken.
Maar bij mijn ervaring deed ze toch alles wat ik wou. Elk standje, oraal, ... deed ze niet moeilijk over.
En slechte hygiene? Ik ben dol op beffen, dus als dat het geval was dan had ik het wel gewaargeworden. Was heel proper tijdens onze afspraak.

Is hier al vaker besproken geweest. Is een vriendin van Lina, waar ze ook trio mee doet. (Persoonlijk vind ik Lina aantrekkelijker).

Maar twijfel toch over deze review.. Ze had een slechte dag? Jij had een slechte dag? Is persoonlijk en je wil haar slechtmaken?

Haar service is bandwerk, dat ga ik niet tegenspreken.
Maar bij mijn ervaring deed ze toch alles wat ik wou. Elk standje, oraal, ... deed ze niet moeilijk over.
En slechte hygiene? Ik ben dol op beffen, dus als dat het geval was dan had ik het wel gewaargeworden. Was heel proper tijdens onze afspraak.

Is hier al vaker besproken geweest? Door wie dan...link? Misschien zelf ook een recensie toevoegen van jouw positieve ervaring?

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Nadat ik uw advertenties lange tijd had gevolgd, ben ik eindelijk gestopt om dit genot te proberen.

Tijdens het vorige sms-verkeer was ze een beetje afstandelijk (ik heb deze week een aantal dagen geprobeerd contact met haar op te nemen en reageerde altijd later), maar toch slaagde ik erin om langs te komen, omdat ik op het juiste moment stuurde en toevallig in de buurt woonde.

Omdat ze wat karig is met foto's, was ik een beetje achterdochtig (soms krijg je commerciële verrassingen), maar toen ze de deur opende op haar huidige locatie, was ik helemaal gerustgesteld.

Ze is precies zoals op de foto's: klein, heel mooi en zacht gezicht, mooie kont, heerlijke borsten. Hoog risico op herhaling.

Terug
Bovenaan Onderaan