Vandaag geweest bij Sissel in Amsterdam [vlakbij de RAI] nette omgeving, mooi appartement. Netjes en schoon en ook zijzelf. Afspraak om 11.00 uur in de morgen en kreeg ik helaas kort voor die tijd geen reactie op het verzoek om een huisnummer te krijgen. Na 15 minuten typen en bellen kwam er een reactie en had zij verwacht dat ik vanmorgen vroeg nog een keer gewaarschuwd zou hebben. Onzin natuurlijk en had Sissel zich verslapen, zeker een drukke nacht gehad. Ze vroeg 3 kwartier respijt en gaf ik haar een half uur om wakker te worden en op te knappen, zoveel hoefde ze voor mij niet aan te doen. Ik pak normaal anderhalf uur met een beurt maar vanwege het hoge bedrag [350 per uur] heb ik het bij een uur gelaten en dacht wanneer het iets uitloopt mag zij me die uitloopminuten wel schenken, stond immers nu ook voor Jan met de korte achternaam in haar straat. Maar goed, het half uur heeft zij niet volgemaakt en appte me voor half 12. Bij binnenkomst werd ik verrast door haar adembenemende schoonheid en ondeugende look, mooie ogen en gezicht. Haar lichaam is prachtig en is ze niet groot maar klein, een poppetje. Was inderdaad de Sissel van voorheen Rotterdam en is ze in Amsterdam meer op haar plaats, kan je meer vragen door de zakenlui die daar rond lopen. Vroeg of ik me kon douchen en neem ik aan wanneer ik dat niet gevraagd had zij me zo had genomen, ze is nergens bang van. Douche en bed, alles perfect. Begon gelijk met pijpen zonder rubber en kan ze goed en zachtjes, ballen zuigen en alles wat daar in de buurt bij hoort. Omdat ik dol ben op beffen vroeg ik of ik mocht en ja, natuurlijk. Wil je haar net als ik klaar likken dan heb je wel een kwartier intensief tongdraaien nodig eer er iets van beweging in komt. Niet dat ze niet geniet maar meestal klimmen ze bij mij tegen het behang in 5 minuten. Na ruim een half uur kwam ze voor het eerst klaar om daarna nog 3 keer goed te komen. Onderwijl liet ze mij niet onberoerd en deed wat elke man zou willen. Om het kort te houden. Het is een duur grapje maar is het dubbel en dwars waard en zal zijn nog wel in mijn dromen langskomen. Zo mooi als zij heb ik ze nog niet gehad en smaakt ze echt naar meer. Een topper voor de hoogste klasse. Ik wens jullie veel plezier. En ooh ja, een uur is eigenlijk niet genoeg maar zou ik het daar wel bij laten, ik heb 5 kwartier gehad en rekende zij niet meer maar gaf wel aan dat mijn tijd voorbij was en bleef uiterst lief en beleefd. Veel plezier....groeten van The Saint