- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sexy-miranda-32jaar-voor-cardate_8350868
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Op Sexjobs adverteerd Miranda, een heerlijke Nederlandse dame van 32 jaar en ik besloot het maar te wagen ofschoon er geen recenties over haar geschreven zijn. Normaliter controleer ik via recenties of een dame okay is, maar advertentie gaf mij toch een goed gevoel. Miranda doet enkel cardates. Wat de dame betreft is ze in het echt knapper dan de foto. Dame heeft een ontzettende lieve lach en mooie ogen. Ik was direct op mijn gemak. Ze heeft een heel zacht karakter, komt erg lief over. Dan is ze ook slank en heeft een hele mooie C-cup borsten.
Miranda komt erg rustig en relaxed over, soms maakt ze grapjes op wat zich voordoet en je kan merken dat ze zelf er ook van geniet en er van houdt . Ze gaat in de auto heerlijk topless, mag haar even daar heerlijk knuffelen wat zeer ten goede komt voor de libido. Het is ook mogelijk naar buiten te gaan, doet ze ook graag, het is toch vaak behelpen in de auto, maar het weer was er niet naar.
De pijpdate noem ik naar wat ik heb beleefd, meer dan uitstekend ! Neemt lekker de tijd, soms lekker diep, gevarieerd en soms masseert en trekt ze tussendoor, maar ook niet te lang hetgeen ik kan waarderen.
Heren, wees lief en wees erg zuinig op deze mooie, lieve dame. Een onontdekte blonde parel.
Ik ga vast weer afspreken, ze ziet mij beslist terug !
Miranda komt erg rustig en relaxed over, soms maakt ze grapjes op wat zich voordoet en je kan merken dat ze zelf er ook van geniet en er van houdt . Ze gaat in de auto heerlijk topless, mag haar even daar heerlijk knuffelen wat zeer ten goede komt voor de libido. Het is ook mogelijk naar buiten te gaan, doet ze ook graag, het is toch vaak behelpen in de auto, maar het weer was er niet naar.
De pijpdate noem ik naar wat ik heb beleefd, meer dan uitstekend ! Neemt lekker de tijd, soms lekker diep, gevarieerd en soms masseert en trekt ze tussendoor, maar ook niet te lang hetgeen ik kan waarderen.
Heren, wees lief en wees erg zuinig op deze mooie, lieve dame. Een onontdekte blonde parel.
Ik ga vast weer afspreken, ze ziet mij beslist terug !
Laatst bewerkt: