• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Mirabel, Sixsens, Lemiers 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
07/07/24
23
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste bezoek aan Sixsens.
Weet niet echt wat te verwachten en dat maakt me ook niet uit. Ik zie het wel. Kom direct in de cinema ruimte terecht waar ik nogal abrupt door een dame onder de badjas wordt befriemelt en de eerste aanbieding krijg. Niet het soort date waar ik naar op zoek was. Afgewimpeld en ik dacht: ik ga eerst advies opvolgen en eens acclimatiseren.
Op naar de bar en haal mezelf een cola. Ik kijk ff rond en zie overal prachtige dames. Sfeer is wat mij betreft goed. En ik zie opeens een hele mooie dame wat alleen in een hoek zitten. Zij kijkt ook ff naar mij, maar is niet opdringerig aan het lonken. That's my game. Opgestaan en naar haar toegelopen. Superleuk en kort gesprekje gehad en ondanks dat ik eerst van plan was om lekker rustig rond te lopen en dan te kiezen.... ik vond haar zo aantrekkelijk en lekker rustig dat we direct een kamer gedaan hebben. Ze gaf van te voren aan dat ze echt niet alles deed was anderen soms wel aanbieden. No problems. Ik had zo mijn voorstellen, niet alles kon. Dat is prima. Grenzen mogen best.
De date was suuuuuper. Ben in meerdere posities door haar gepijpt. Haar skills zijn wat dat betreft heel goed. Niet al te snel, lekker spelerig en ze neemt je ballen ook heeeeel goed mee. Toen het langzamerhand zover was heeft ze me toch behoorlijk ruig bereden en was mijn eerste volle condoom een feit =)
Ondanks dat zoenen niet kon toch lekker nageknuffeld, gestreeld, gefriemeld en wat gekust.

Eigenlijk waren mijn totale kosten voor haar 140 euro. Hoezo? Nou, ik heb twee keer met haar gekamerd. Na een andere date dacht ik dat ik wel klaar was en besloot te relaxen in de bar en langzamerhand te vertrekken. En wie zat daar en nodigde mij uit om nog even bij haar te zitten? Yup, Mirabel.
We hadden een echt superleuk gesprek over vanalles en nog wat. En toen vroeg zo of ik zin had in nog een keer naar de kamer. Ik zei tegen haar dat ik niet zeker wist of dat nog een optie was. Was al twee keer heerlijk gekomen en voelde me aardig voldaan. Had ze alle begrip voor en drong nergens op aan. Toen ik wegliep om naar huis te gaan keek ik nog 1 keer om vanaf de trap en dacht: who cares. Je leeft maar 1 keer. Direct terug gelopen en ze zag direct mijn intenties en begon te lachen. We spraken af om gewoon mij te verwennen en we zien wel of het nog een keer lukt.
Nou, dat heb ik geweten. Die bj skills van haar werkten nog wat beter en voordat ik het wist was ik superhard. Ze glimlachte en zei: i see you are ready for sex!
Condoom erom, zij bovenop. Daarna haar omgedraaid en superdiep missionaris gedaan. Toen ik zei dat ik toch weer kon komen gaf ze me speels een paar tikken op de billen en met een kreet kwam ik hard klaar.

Daarna nog een poosje weer met haar geknuffeld en in de bar // terras gehangen. Ze stelde me voor aan aantal van haar vriendinnen waar ze ook trios mee deed en stelde dat voor met mijn volgende bezoek.

Supervriendelijke dame, topservice. Geeft duidelijk aan wat ze wel en niet doet. Maar wat ze doet is ERRUG goed bevallen. AANRADER.
 
Terug
Bovenaan Onderaan